EST. 2002

Bridgestone Battlax Hypersport S20

A Bridgestone bemutatta a remegve várt Battlax Hypersport S20 abroncsot, az utcai sportgumit, amibe belesürítették immár évtizedesnek mondható MotoGP-tapasztalatukat (a 2012-es lesz a nagyedik szezon, amelyben mint kizárólagos gumibeszállítók vesznek részt a világbajnoki küzdelmekben).

Az S20 lesz az els? a Battlax-szériából, amely az ‘S’ megkülönböztet? jelet viseli magán – S, mint Sport – , lényegében kiegészítve a már piacon lév? BT-016 és BT-016 Pro modelleket. A japán fejleszt?mérnökök elmondása szerint az abroncsokat úgy tervezték, hogy a 600 és 1.300 köbcenti közötti motorral rendelkez? európai vásárlók igényeit tartották szem el?tt.

Bridgestone Battlax Hypersport S20

A gumik kiváló teljesítményt ígérnek utcán és pályán egyaránt, rugalmasan alkalmazkodnak a körülményekhez. A kopás terén természetesen kompromisszumot kellett hozni, és itt jött képbe a GP-rutin, egyebek mellett a háromréteg? keverékkel. 

Bridgestone Battlax Hypersport S20

A Mono-Spiral Belt – monosprirális öv – , valamint a HTSPC (High Tensile Super Penetrated Cord) nev? technológiák adják a felépítmény alapját. Ennek fejlesztésekor a f? cél az volt, hogy minden döntési szögben maximalizálják az aszfalttal való érintkezési felületet. A bevágások amellett, hogy tetszet?s dizájnt adnak a terméknek, hasznosak is, javítanak az útfogáson, es?ben pedig hatékony dréncsatornáknak bizonyulnak. Háromréteg?, 3LC (3 Layer Compound) keverékében a lágyabb és keményebb rétegek összedolgozása növeli a tapadást száraz borításon, valamint a kanyarstabilitást. Ezt magyarázza a Bridgestone ‘frontembere’, a Doki is az alábbi videóban:

Bridgestone Battlax Hypersport S20 méretek

Els?
110/70 ZR17 S20F (54W) TL
120/60 ZR17 S20F (55W) TL
120/70 ZR17 S20F (58W) TL
130/70 ZR16 S20F (61W) TL

Hátsó
150/60 ZR17 S20R (66W) TL
160/60 ZR17 S20R (69W) TL
170/60 ZR17 S20R (72W) TL
180/55 ZR17 S20R (73W) TL
190/50 ZR17 S20R (73W) TL
190/55 ZR17 S20R (75W) TL
200/50 ZR17 S20R (75W) TL

 

ugrás fel