Zsinórban négy futamgy?zelmével (kett? Silverstone-ban, kett? Misanóban) végre fellegjáró a csapatszellem a Ducati csapatban: így érkeznek Brnóba, ahol folytatódhat a vörösök félelmetes felzárkózása. Amennyiben Csehországban is sikerül a gy?zelem Laconiéknak, elkönyvelhetjük: újra nyílt a 2005-ös Superbike világbajnokság.
Kilenc év után tér vissza az SBK a brnói pályára és egyben a közép-kelet-európai térségbe. A helyszínnel egyhangólag elégedett mindenki – miután alig egy hete napvilágra kerültek a Laguna Seca-i ring gyengeségei, mindenki nagyon szívesen meghagyja a MotoGP-nek az ‘Amerika meghódítása’ felett érzett büszkeséget. Ha már Monterey-nél tartunk, a hétvégi AMA nagydíjat ugyancsak a Ducati nyerte Eric Bostrom révén, olyan versenyképességr?l adva bizonyságot, amit korábban nem nagyon lehetett látni. Szóval a Superbike sorozatokban szépen potyognak azok gy?zelmek, amelyek a gyorsasági motoros vébén – finoman fogalmazva – még váratnak magukra.
Formában van a 999 F05 és pilótái is, de ugyanígy igaz, hogy Troy Corser markában tartja a bajnokságot – a szezonkezdést nagyon elkapta, de Monzában vagy a fent említett angliai és San Marinói helyszíneken kiderült: ? sem verhetetlen. Tulajdonképpen neki már az is elég, ha okosan gy?jtögeti a pontokat a biztonságra koncentrálva – mégis, eddig minden futamon – még az ‘elbukottakon’ is oroszlánként küzdött. Ne legyen kétségünk, akként fog most is.
Brnóban – telemetria-adatok hiányában – a versenyeket megel?z? két nap alatt kell elvégezni az összes motor- és futóm?ábeállítást, legalábbis azoknak a csapatoknak, amelyek nem teszteltek a múlt hónapban (Yamaha Italia, Ducati, Kawasaki).
Legutóbbi hozzászólások