Fék: a tervez?asztalon és a motoron is nagyon szépen mutat ez az úgynevezett ZTL típusú els? fékrendszer, de sokkal többet vártam t?le, mint egy hagyományos dupla tárcsás rendszert?l. A szokványos teljesítményt hozza, nem fárad el id? el?tt, köszönhet? ez a fém fékcs?nek. Szerintem a fékbetét anyagával sokat lehetne javítani még a fékhatáson. A hátsó fék a szokásos 240 mm-es tárcsát kapta, egydugattyús úszó féknyereggel.
Kezelhet?ség: a rövid tengelytáv miatt (1320mm) nagyon fordulékony a masina. A kanyar kezdetekor egy kicsit kell vele birkózni, de a kiválasztott íveket könnyedén lehet vele tartani, egyik oldaláról a másikra dönteni könnyen lehet, csak itt is a kezdetekkel van egy kis probléma. Ennek valószín?leg a kopott Dunlop D207 hátsógumi volt az oka.
Utascipelés: nullás. Ezen a motoron szinte ezt a tevékenységet el lehet felejteni, s?t jobb, ha már a szalonban leszerelteted a hátsó lábtartókat.
Összegzés: a motorját leszámítva egy nagyon jól kezelhet? motorkerékpárral volt dolgom, ami tele volt jobbnál jobb megoldásokkal, de ezt még tökéletesebbé lehetne tenni egy jó motor/váltó együttessel. Egyediséget és Harley-Davidsont kedvel? embereknek ajánlanám, akik inkább a városban és országúton gurulnának vele.
Ára: 2.835.000 Ft
Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu
M?szaki adatok |
Motor | hengerenként kétszelepes, alulvezérelt, légh?téses |
Henger?rtartalom | 984 ccm |
Villaszög | 69 fok |
Üzemanyagtank | 14 liter |
Száraz súly | 175 kg |
Ülésmagasság | 775 mm |
Legutóbbi hozzászólások