Mindössze két etappal a világbajnokság zárása el?tt mozdul a piac: van szerencsénk beszámolni az újabb man?verekr?l SBK- és WSS-fronton. A Sterilgarda Go Eleven csapatot elhagyja Ruben Xaus és Max Biaggi, utóbbi ugye az Apriliához szerz?dik a V4-es csodamotorra – hétvégi esését pár zúzódással és egy enyhe agyrázkódással megúszta az olasz – , de a privát ducatis együttesnél máris megvan a 2009-es felállás: érkezik Shane Byrne a BSB-szériából és az olasz Alex Polita a Superstock 1000 kategóriából.
Szerz?dést újított jelenlegi munkaadójával a nagyöreg Carlos Checa, és természetesen a Honda bolond volna megválni Ryuichi Kiyonaritól, miközben egyre inkább úgy t?nik, hogy lesz egy hely a supersportos üdvöskének, Jonathan Rea-nek is. Visszatér a 600-as géposztályba a korábbi bajnok török Kenan Sofouglu, szintén Honda-színekben, ám az Althea csapat zászlaja alatt… így azért nehezebb lesz, mint annak idején a Ten Kate támogatásával… Roberto Rolfo távozik, Tommy Hill érkezik. A római illet?ség? Althea vezet?sége a jelek szerint fejébe vette, hogy világbajnok gárdát hoznak össze az itáliai f?városban.
Sok még a pontosítandó ügy az átigazolási piacon, a következ? négy hétben valószín?leg minden kis puzzle-darab a helyére kerül, a java az október 5-én esedékes Magny Cours-i Francia Nagydíj környékén várható. A vallelungai versenyeket követ? napon például, min? érdekesség, Sylvain Guintoli tesztelte az eseményen duplázó Noriyuki Haga Yamaha R1-esét, ami teljesen váratlan fordulatot eredményezhet (a francia semleges ruhában és inkognitóban körözött, egy olasz internetes oldal újságírója leplezte le): Troy Corsert máris a BMW-vel házasítja a szakmédia, a versenyz?t keres? Yamaha Italia csapatba pedig egy fiatal, a hangvillásokhoz köt?d? sportolót – például Claudio Cortit – vizionálnak a zsurnaliszták.
Legutóbbi hozzászólások