De miután mindezen változtatások nagy részét megkapta a következ? generációs
V-Raptor is, felvet?dik a kérdés, hogy miért kéne az embernek az Xtra mellett
döntenie. A gy?jtési szenvedélyen, dombornyomott ezüst számtábla-fétisen
túl ne feledjük, hogy a borítóelemek m?anyag-karbon cseréje min?ségi váltást
jelent. A design igazi olasz capolavoro: a matt szürke szín telitalálat
abból a szempontból, hogy hatásos optikai tuning-effektet dob az Raptorról elmaradhatatlan
szögletes formavilágra. Ráadásul ez a szín slankít, az Xtra kisebbnek és még
vadabbnak t?nik. Mad Max meg?rülne érte.
Valamivel több mint 12 ezer eurós ára magasnak t?nt a kibocsátás évében, mára
viszont ez egy kiegyensúlyozott ellenérték. Pláne ha arra gondolunk, hogy vannak
a Cagiva Xtra Raptoréval hasonló árfekvés?, ám lényegesen kevesebb karbon elemmel
szerelt modellek is a vetélytársak között.
Részletekbe merülés és a teljesség igénye nélkül idézünk néhány Xtra-tesztel?t
a nagyvilágból.
‘Ilyen agilis futóm? egy ennyire paprikás motorral csak egyvalamit
jelenthet: garantált szórakozást.’ (MotorBox)
‘Magával ragadó küllem, óriási hang, brilliáns kezelhet?ség.’(Motorbikes
Today)
‘Olyan dinamikus, akár egy vérbeli sportmotor: a V-Twin egyik kanyarból
dobja a másikba az embert, a nagy nyomaték miatt pedig alig kell a váltóhoz
nyúlni.’ (Ultramotard.com)
| M?szaki adatok |
| Er?forrás | V 2, 90 fokos, hengerenként 4 szelep |
| Henger?rtartalom | 988 kcm |
| Max. teljesítmény | 105,5 LE / 8.500 |
| Forgatónyomaték | 105 Nm / 7.000 |
| 0-100 km/ó | 3,1 mp |
| Max. sebesség | 225 km/ó |
| Váltó | 6 sebességes |
| Végáttétel | lánc |
| Tömeg | 197 kg (szárazon) |
| Ülésmagasság | 805 mm |
| Tengelytáv | 1440 mm |
| Fék elöl | Brembo, 298 mm-es dupla tárcsa (4d) |
| Fék hátul | Brembo, 220 mm-es tárcsa (2d) |
| Abroncsok | 120/70-17 elöl, 180/55-17 hátul |
| Tanktérfogat | 15 liter |
| Kapcsolódó cikkeink |
| Intermot 2004: MV Agusta, Cagiva |
| Többségben maláj az MV |







Legutóbbi hozzászólások