EST. 2002

Cagiva Xtra Raptor

De miután mindezen változtatások nagy részét megkapta a következ? generációs
V-Raptor is, felvet?dik a kérdés, hogy miért kéne az embernek az Xtra mellett
döntenie. A gy?jtési szenvedélyen, dombornyomott ezüst számtábla-fétisen
túl ne feledjük, hogy a borítóelemek m?anyag-karbon cseréje min?ségi váltást
jelent
. A design igazi olasz capolavoro: a matt szürke szín telitalálat
abból a szempontból, hogy hatásos optikai tuning-effektet dob az Raptorról elmaradhatatlan
szögletes formavilágra. Ráadásul ez a szín slankít, az Xtra kisebbnek és még
vadabbnak t?nik. Mad Max meg?rülne érte.

Valamivel több mint 12 ezer eurós ára magasnak t?nt a kibocsátás évében, mára
viszont ez egy kiegyensúlyozott ellenérték. Pláne ha arra gondolunk, hogy vannak
a Cagiva Xtra Raptoréval hasonló árfekvés?, ám lényegesen kevesebb karbon elemmel
szerelt modellek is a vetélytársak között.

Részletekbe merülés és a teljesség igénye nélkül idézünk néhány Xtra-tesztel?t
a nagyvilágból.

‘Ilyen agilis futóm? egy ennyire paprikás motorral csak egyvalamit
jelenthet: garantált szórakozást
.’ (MotorBox)

‘Magával ragadó küllem, óriási hang, brilliáns kezelhet?ség.’(Motorbikes
Today)

‘Olyan dinamikus, akár egy vérbeli sportmotor: a V-Twin egyik kanyarból
dobja a másikba az embert, a nagy nyomaték miatt pedig alig kell a váltóhoz
nyúlni.’ (Ultramotard.com)

M?szaki adatok
Er?forrás V 2, 90 fokos, hengerenként 4 szelep
Henger?rtartalom 988 kcm
Max. teljesítmény 105,5 LE / 8.500
Forgatónyomaték 105 Nm / 7.000
0-100 km/ó 3,1 mp
Max. sebesség 225 km/ó
Váltó 6 sebességes
Végáttétel lánc
Tömeg 197 kg (szárazon)
Ülésmagasság 805 mm
Tengelytáv 1440 mm
Fék elöl Brembo, 298 mm-es dupla tárcsa
(4d)
Fék hátul Brembo, 220 mm-es tárcsa (2d)
Abroncsok 120/70-17 elöl, 180/55-17 hátul
Tanktérfogat 15 liter
Kapcsolódó
cikkeink
Intermot 2004: MV Agusta, Cagiva
Többségben maláj az MV
ugrás fel