Úton
Mindkét motor kényelmes, gyors, vezethet? és jól védett. Ne hagyjuk magunkat
félrevezetni: a noale-i V2 ‘scooterisztikus’ zümmögése alacsony fokozaton
csak egy dolog. Ahogy az ember meghúzza a gázt, rögtön érkezik a válasz. Csakúgy
a V-Stromnál. A Suzuki hangja határozottan emlékeztet a ‘nagy klasszikus’
enduro-motorokra. Mindkét típus sokkal robbanékonyabb, agilisebb, mint a kategóriától
megszokott standard.
Olyannyira, hogy a Suzuki nem is nagyon szereti a 3.000 fordulat alatti játszadozást;
a kanyarokat szélesebben veszi, a motorja hangra sokkal vadabbnak t?nik. A CapoNord
ezzel szemben majdnemhogy elasztikus, ráadásul a kiváló szélvédelemnek köszönhet?en
sokszor csak a kilóméterórára pillantva vehetjük észre: hoppá!, enyhén szólva
túlléptük a sebességhatárt.
Komfort és nyers er?: leginkább ez jellemzi a vizsgált két modellt. Ami a
legmeglep?bb, az az, ahogy a két tourer kivágja a rezet bonyolultabb kanyarokban;
bed?lni nemhogy lehetséges, hanem egyszer?; a kontrollt vezetés közben minden
esetben nagyon könny? tartani. A CapoNord magasabb sebességnél egy kissé megnyújtja
a kanyarívet; a V-Strom meglep?en precíz, szinte tapad az aszfalthoz. A fékezés
sem hagy kívánnivalót maga után egyik modell esetében sem; fékezésben egy szalmaszálnyi
az Aprilia el?nye.
Legutóbbi hozzászólások