EST. 2002

Carmichael motorjai a legrosszabbak

A Motocross Action tengerentúli szaklap tesztpilótáinak (pedig nem nyeretlen kezd?kr?l van szó) egybefügg? válasza alapján, Ricky Carmichael kétütem? motorjait választották a legborzasztóbb gyári off-road gépeknek. RC négy korábbi bajnokságot nyert versenygépét is kipróbálhatta a piacvezet? amerikai szakorgánum: Ricky els? profi gépe a ’97-es Kawasaki KX 125-ös, a ’98 kis KX, amivel els? szuperkrossz-bajnokságát nyerte, a 2003-as Honda CR 250-es vasparipa, valamint RC els? négyütem?je, a CRF 450-es is az MXA tesztpilótájának, Willy Musgrave kezei közé került.

Musgrave így emlékszik vissza motorok nyújtotta élményre: „A legszörny?bb krosszmotorok, amivel valaha is dolgom volt, Ricky négy általunk tesztelt gépe közül három volt. A ’97-es Kawasakinak semmi ereje nem volt, a ’98-as KX pedig olyan volt, mint a lórúgás, de egyszer?en irányíthatatlan egy „mezei” krosszos számára, a 2003-as CR 250-esen sehogy nem találtam a helyem. Alacsonyan volt a kormány, a rugóstagok túl rövidek és kemények voltak, a motor erejét egyszer?en lehetetlen volt átvinni a talajra, mindig ki akart törni a kezeim közül. Semmi kétség, hogy Ricky számára kiváló versenymotorok voltak, de egy gyengébb képesség? krosszos nem tudott volna még csak futamot sem nyerni velük. A 2004-es négyütem? CRF 450-en már sokkal megbocsátóbb volt.”

A legkezesebb rosszmotor Travis Pastrana 2003-as évjáratú RM 250-es Suzukija lett a teszterek szavazatai alapján.

Kawasaki KX 1997

RC akcióban a ’98-as motorral

Ezzel a ‘kezelhetetlen’ 2T motorral verte meg Evertset (4t-vel ment) a 2003-as Nemzetek Krosszán

Pastrana a csodagéppel

ugrás fel