EST. 2002

City Adventure: és tényleg megcsinálják!

Pár napja új videót töltött fel a Honda Motorcycle Europe, a benne látható információk szerint pedig immár bizonyos, hogy október elején Kölnben be fog mutatkozni a City Adventure koncepció szériaváltozata.

A fent linkelt és még egy korábbi cikkünkben részleteztük már, amit a gépr?l egyel?re tudni lehet, a kérdés azonban továbbra is fennáll: mennyire fogjuk szeretni a luxus kalandmotor-robogó hibridet? Kell nekünk ez az új irány? Van rá igény?
Hiszen ilyen kategória eddig nem létezett. Ugyanakkor a Honda nem is nagyon szokott mellényúlni, ha új modellt mutat be bármelyik termékskáláján, hiszen nem engedheti meg magának. Önkéntelenül is eszünkbe jut a hetvenes évek hasonló sztorija, amikor bemutatták a Honda ATC-családot, a Bud Spenceres buci kerekeken guruló kis, háromkerek? trike-okat.

Azóta ebb?l a bolondos és elméletileg csak egy nagyon sz?k rétegnek tetsz? ötletb?l mondhatjuk, hogy kin?tte magát a quad-ozás: a kategóriateremt? kis háromkerek? Honda indítottja útjára a ‘két nyomvonalú motorozást’ – vajon a következ? jöv?belátásuk a tereprobogózás lesz?

Vagy ‘tán a City Adventure szériaváltozata inkább csak egy amolyan BMW X-, Audi Q- és az ezekhez hasonló városi terepjárók kétkerek? megfelel?je lesz, ami úgy néz ki mintha, de valós terepen elvérzik? Nos, tekintve, hogy a motorok eleve feladatspecifikusabbak az autóknál, mi azt mondjuk, nem: a Honda City Adventure – már csak az eddig napvilágot látott információk alapján is – vélhet?en tud majd boldogulni terepen is.

Ti mit gondoltok? Valami nagy és új és világmegváltó és véleményformáló dolog lesz ebb?l, vagy csak egy újabb, túlhype-olt, de amúgy a tömegeknek szánt, egyszer? Honda?

ugrás fel