EST. 2002

Corser: Biaggi nem lesz velem egy csapatban

A vég nélküli teleregény Massimiliano Biaggi sorsáról újabb epizóddal folytatódik. Egy hete már szinte biztosra vehettük, hogy az olasz a Suzuki Superbike csapatában folytatja pályafutását.Vehettük volna, ha minden további nélkül hiszünk az olasz és brit hírforrásoknak, amelyek a szerz?désr?l mint tényr?l írtak, hozzátéve persze, hogy ‘a hivatalos meger?sítés hiányzik’. Olyannyira hiányzik, hogy vélhet?en nem lesz sosem, legalábbis ha a Superbike világbajnokán, Troy Corseren múlik, akkor biztosan nem. Corser, aki a héten mindenkit leny?gözött a Phillip Island-i tesztelésen nyújtott teljesítményével a GSX-R 2006-os változatának nyergében, mellesleg pedig magabiztosan lett világbajnok 2005-ben, kemény szavakkal ostorozta Biaggit és Superbike-ba kívánkozó kollégáit az ausztráliai tesztet záró sajtótájékozatón, és kerek-perec megmondta: nem akarja ?t a csapatba.

‘Vannak spekulációk Biaggiról, Checáról, Barros már meg is egyezett’ mondta Troy, ‘de nem hiszem, hogy újabbak érkeznének a MotoGP-b?l az SBK-ba. Legalábbis addig nem, amíg nem születnek újabb csapatok. Nekem teljesen mindegy, jöhetnek akár tizen is a GP-b?l, addig boldog ember vagyok, amíg nem kell velük közös boxban lennem.’

‘Tudom, hogy mennek a tárgyalások, hogy esetleg Max Biaggi a mi együttesünkhöz jönne. Az lehet, hogy Suzukit fog vezetni, de hogy nem a miénket, az biztos. Nagyon érdekes, ahogy a MotoGP-s pilóták elveszítik a helyeiket és elkezdenek maguknak új munkát keresni. Korábban büdös volt a Superbike, most a világ legjobb bajnoksága. Természetesen a legjobb csapatokba akarnak jönni, és a mi boxunkban dolgozni. De mi megvagyunk nélkülük, Kagayama és én remekül kijövünk egymással, nagyok vagyunk, eltökéltek és versenyre készek.’

A legutolsó híradások Carlos Checa SBK-ba való átigazolását helyezték kilátásba. Checa a források szerint Troy Bayliss mellett kaphatna helyet a Ducati csapatban, ami viszont megoldandó helyzetet teremtene Lorenzo Lanzinak, aki a múlt szezonban bizonyította, hogy érdemes a gyári motorra. A pletyka valóságalapja ki tudja mennyi, szerintünk egész egyszer?en képtelenség a feltételezés, de nem lehet tudni, kinek mennyi pénz lapul a táskájában.

A Phillip Island-i tesztelés negyedik napján egyébként viharos szél jellemezte, ami szinte teljesen ellehetetlenítette a munkát.

ugrás fel