A Honda is nagy er?kkel készül 2005-re: Muggeridge els? hivatalos pályalátogatása
a CBR1000-rel meggy?z? volt, még akkor is, ha aztán a Ten Kate ausztrálja
elesett és jobb kezének er?s fájdalmai miatt nem tudta folytatni a munkát. Vermeulen
is gyógyul még imolai sérüléséb?l, ? szintén egynaposra redukálta a valenciai
tesztelést. Pierfrancesco ‘A Tigris’ Chili egyel?re a háttérben maradt.
Lorenzo Lanzi Ducatival versenyez ugyan, de nem gyári pilótaként, hanem a privát
SC csapat zászlaja alatt. Könnyen lehet, hogy jónéhányszor az élmez?nyben üdvözölhetjük
az olaszt, aki érdekes 1’37”3-mal hagyja el a
Tormót.
Nagyon gyengén muzsikálnak még a PSG-1 Kawasakijai, igaz, a zöld motorokat
épphogy össze tudták szerelni erre a tesztelésre. Walker és Sanchini ugyan javítottak
egy másodpercet az els? napi botladozást követ?en, de amit mutattak, az egyel?re
igen kevés: versenyen pont elég egy lekörözéshez. Hasonló cip?ben jár egyel?re
a Foggy Petronas is: Martin elérte ugyan az 1’38-as ‘álomhatárt’,
Garry McCoy viszont 1’39”6-ot ment.
Az id?eredmények
Versenyz? neve | Motor | Id? | |
1. | Corser | Suzuki | 1’36’000 |
2. | Laconi | Ducati | 1’36’600 |
3. | Toseland | Ducati | 1’36’900 |
4. | Checa | Yamaha | 1’37’100 |
5. | Gimbert | Yamaha | 1’37’200 |
6. | Muggeridge | Honda | 1’37’200 |
7. | Lanzi | Ducati | 1’37’300 |
8. | Pitt | Yamaha | 1’37’500 |
9. | Martin | Petronas | 1’38’000 |
10. | Vermeulen | Honda | 1’38’000 |
11. | Riba | Kawasaki | 1’38’100 |
12. | Walker | Kawasaki | 1’39’000 |
13. | Sanchini | Kawasaki | 1’39’300 |
14. | McCoy | Petronas | 1’39’600 |
Legutóbbi hozzászólások