EST. 2002

Corser: mesterhármas!

A Honda is nagy er?kkel készül 2005-re: Muggeridge els? hivatalos pályalátogatása
a CBR1000-rel meggy?z? volt
, még akkor is, ha aztán a Ten Kate ausztrálja
elesett és jobb kezének er?s fájdalmai miatt nem tudta folytatni a munkát. Vermeulen
is gyógyul még imolai sérüléséb?l, ? szintén egynaposra redukálta a valenciai
tesztelést. Pierfrancesco ‘A Tigris’ Chili egyel?re a háttérben maradt.

Lorenzo Lanzi Ducatival versenyez ugyan, de nem gyári pilótaként, hanem a privát
SC csapat zászlaja alatt. Könnyen lehet, hogy jónéhányszor az élmez?nyben üdvözölhetjük
az olaszt, aki érdekes 1’37”3-mal hagyja el a
Tormót.

Nagyon gyengén muzsikálnak még a PSG-1 Kawasakijai, igaz, a zöld motorokat
épphogy össze tudták szerelni erre a tesztelésre. Walker és Sanchini ugyan javítottak
egy másodpercet az els? napi botladozást követ?en, de amit mutattak, az egyel?re
igen kevés: versenyen pont elég egy lekörözéshez. Hasonló cip?ben jár egyel?re
a Foggy Petronas is: Martin elérte ugyan az 1’38-as ‘álomhatárt’,
Garry McCoy viszont 1’39”6-ot ment.

Az id?eredmények

Versenyz? neve Motor Id?
1. Corser Suzuki 1’36’000
2. Laconi Ducati 1’36’600
3. Toseland Ducati 1’36’900
4. Checa Yamaha 1’37’100
5. Gimbert Yamaha 1’37’200
6. Muggeridge Honda 1’37’200
7. Lanzi Ducati 1’37’300
8. Pitt Yamaha 1’37’500
9. Martin Petronas 1’38’000
10. Vermeulen Honda 1’38’000
11. Riba Kawasaki 1’38’100
12. Walker Kawasaki 1’39’000
13. Sanchini Kawasaki 1’39’300
14. McCoy Petronas 1’39’600
ugrás fel