Szöveg: -nn- – Fotó: Sava
Kell?en robosztus a felépítése, hogy sérülés nélkül tenyerelj le az aszfaltra, ugyanakkor elég kényelmes ahhoz, hogy minden nap ebben járj melózni. A GP tech keszty? kistestvére nagyobbra n?tt, mint a bratyó.
Értem ezalatt, hogy kifejlesztése után szinte az összes Alpinestars-versenyz? ezt a típust kezdte használni a fent említett GP tech keszty? helyett. Az ok rémegyszer?: sokkal mokányabb, de ennek ellenére strapabíróbb konstrukcióról van szó.
A keszty? profilja az aerodinamika csúcsa: eltereli a menetszelet, ugyanakkor egy kevés leveg?t beenged a keszty?be. A profi Alpin-keszty?knél megszokott m?anyag bütykök védik a kézfejet, az ujjperceket és a tenyér élét, de a kézfejen találunk egy ütésre keményed? betét is.
A csukló maximális védelme érdekében szintén egy er?s m?anyag részt terveztek a keszty?höz. Ennek annyi hátránya van, hogy nem tudod teljesen a kabát végéhez rögzíteni, folyton elforog. Az alacsony bels? íve miatt állandóan kicsúszott bel?le a b?rkabátom.
A tenyér rész plusz er?sítést kapott, az ujjak varrásait kívül oldották meg, növelve a komfortérzet. De ha már az ujjaknál járunk: az ujjközöket perforálták a minél jobb szell?zés érdekében. Továbbá Alpin-hagyomány szerint összevarrták a kis-és a gy?r?sujjat.
Öt színben került kereskedelmi forgalomba. Full fekete, fekete-fehér, szürke-fehér, piros-fehér és kék-fehér kombinációban létezik S-est?l egészen a 3XL-es méretig.
Beszerzés
|
|
Pardi motorsport Cím: 1095 Bp., Soroksári út 48-54
|
Legutóbbi hozzászólások