Bíztunk benne, hogy a csapat tavalyi évét uraló technikai probléma-sorozat megoldódik 2015-re, de egyel?re sajnos nem úgy t?nik. A magyar fiúk számára az új szezon nem indul szerencsésen.
Az els? szabadedzésen a radikális beállítás változtatások nem hozták meg a várt eredményt. Imre motorjának egyensúlya gyakorlatilag lehetetlenné teszi a kanyarodást a BMW-vel, és Gábor is kénytelen volt visszatérni a hétf?i teszten használt beállításokhoz. Kisebb öröm az ürömben, hogy az új blokkok jobb végsebességre képesek.
„A teszthez képest rengeteget próbáltunk állítani a motor geometriáján. Az új váz és az új futóm? miatt eddig nem találjuk a helyes irányt. Kénytelenek vagyunk visszatérni a teszten használt beállításokhoz. A motort alig lehet megfékezni, a kanyarokban is nagyon makrancosan viselkedik, kibillen az egyensúlyából. A nulláról kell újraindulnunk. Nagyon bíztunk benne, hogy a drasztikus változtatások miatt az amúgy sem száz százalékos motorral a jó irányban indulhatunk el. Sajnos nem így lett’ – mondta Imre az els? szabadedzést követ?en.
Rizmayer Gábor sem volt sokkal boldogabb, bár neki sikerült két másodpercet javítania a teszten elért legjobb idején.
„Ezzel az új motorblokkal sikerült kicsit gyorsulni, az új váltót sokkal jobban ki tudjuk használni, ami a végsebességeken is megmutatkozik. A motor vázbeállításairól ugyanazt mondhatom el, mint Imre, ugyan én a tavalyi futóm?vet használom átalakítva, de a problémánk egyforma. A hétf?i beállítások vannak a motoron, reméljük, délutánra tudunk egy picit még gyorsulni.’
Sajnos nem így történt. Gábor a 20. helyr?l vágott neki a második szabadedzésnek, ahol elesett és eltörte a bal csuklóját. A pályáról azonnal kórházba szállították, meg fogják m?teni.
Imre a 25. helyen fejezte be az edzést, 1:37.708-as körideje meg sem közelíti eddigi legjobbját.
Gábornak a csapat Facebook oldalán tudjátok megüzenni jókívánságaitokat.
Jobbulást, Gábor, hajrá Imre!
Fotó: facebook.com/racingteamtoth
Legutóbbi hozzászólások