EST. 2002

De hová t?nt Bitter Sándor?


Tisztelt szponzoraim, szurkolóim és barátaim,

Eddigi elt?nésem oka egy rendkívül komplikált m?téti beavatkozást igényl?
motokrossz-sérülés volt. Pontosabban a vele járó bizonytalanság a gyógyulás
id?tartamát illet?en, ami természetesen a versenyszezonomat befolyásolta.

Mostanra egy meglep? döntés született! Két remek szakember – dr. Popik Ervin (aki
operált) és dr. Magyar Mátyás (aki ion-indukciós terápiával, minden nap kezel a
Fájdalom Ambulancia nev? csodaszentélyében, az akaratommal megegyez? döntést hozta.
Ez pedig a következ?: a szilánkos, agyonlemezelt és -csavarozott bal lábszáramban, ami
pokoli fájdalmat okoz, valós gyógyulásról és csontforrásról leghamarabb
szeptemberben beszélhetünk
, igy a versenyzésem érdekében törött lábbal, nyolc hét fekvés után
belecsaptunk a felkészülésbe március 16-án a terápiájuk segítségével. Az elmúlt héten baromi nagy fájdalmakkal
ugyan, de már motorozhattam a HMI GSX-R Kupás motorjával, szerencsére pont azzal,
amivel a kupasorozatban tavaly indultam.

Nagy öröm, hogy a bels? bizonytalanságom elmúlt ezzel a gumiteszttel egybekötött
motorozással, mert kipróbálhattam magam és szerencsére ami jó tulajdonság eddig
megvolt a versenyzési stilusomban, az megmaradt! Extra rövid féktávok, agresszió és a gy?zni akarás – ezen tulajdonságok tehát nem t?ntek el a balesetem kapcsán és ezt a tényt tartom a legfontosabbnak!

Ennek értelmében már április 18-20-án Le Mans-ban, a híres 24 órás évadnyitó világbajnoki futamon,
hivatalosan is negyedik pilóta leszek és a kövekez? futamon Albacetében érzésem szerint
a maximumot is ki fogom tudni hozni magamból. Ezen a versenyen már második számú
pilótaként indulok. Utána Suzukában én vagyok az az európai pilóta, akit a csapat
indít két hazai japán kamikáze mellett.

Egy permanent suzukis vb-csapathoz szerz?dtem a teljes Endurance bajnoki szezonra. A
69-es rajtszámú RT Racing & Moto Virus szineit képviselem az idén, így még életemben
el?ször Katarban is menni fogok, a szezonzáró futamon. Ehhez jön még idén, a Macau
GP és a Magyar Suzuki Zrt. támogatásával a magyar GSX-R Kupán való részvételem.
Tehát megint egy er?s szezonra készülhetek, ami nagyon motiválttá tesz.

A március 28-i hungaroringi motorozásomkor a GSX-R 600-as (tavalyi kupás) motoromon,
volt alkalmam tesztelni az idei évben a kupasorozaton kötelez?en használható új
Pirelli Dragon Corsa 3-as tipusú gumit, ami fantasztikus volt. A motor nem
tökéletesen beállított futóm?vét szinte kijavitotta a Pirelli! Mély d?lésszögnél
is tartja az eredeti (kifejezetten jó) tapadását, élvezetesen, minden váratlan
reakció nélkül, remekül, kontrollálhatóan csúsztatható, szerintem sokkal izgibb
versenyeket tudunk majd ezekkel az abroncsokkal vívni, mint az elmúlt esztend?ben
használt tipussal! A pontos guminyomás eltalálása értékes tizedeket hozhat, de
miden indulónak, tényleg nagyon óvatosan kell a még hideg gumis felvezet? körét
megtennie, mert a tapadás akkor még nagyon rossz! Fontos: a gumi kvalitása miatt
mindig terhelni kell a motor elejét, mert csak ekkor bízhatunk igazi jó tapadásra.
Szerintem jó bizonyiték a gumi min?ségére, hogy nyolc hét fekvés után törött és
gyulladt, fájós lábbal néhány kör megtétele után már 2.03.7-es köridöt sikerült
mennem a kis GSX-R-rel. Ez természetesen csak az év els? motorozására vonatkozóan
tartom nagyon jó id?eredménynek.

Sajnos a kétnapos Le Mans-i tesztem a lábam duzzadtsága és gyulladása miatt,
Ferihegyen meghiúsult, ugyanis nem engedett a légitársaság gépre szállni, mert nem
vállalták a felel?sséget egy esetleges komplikációra, hiába er?sködtem és
követeltem, az érvényes jegyemmel a repülést – egyszer?en nem jutottam ki a tesztre.

Üdv mindenkinek!


KEEP HOPE ALIVE!

Bitti11

ugrás fel