Tizenhatodikként végzett az id?mér?kön, így els?ként kezdte a Superpole-t Giovanni Bussei, majd rögvest utána az eddig nem sok mindent felmutató Neukirchner iramodott neki – ennek ellenére határozottan jó kört ment a német a puha gumikkal, jobbat, mint a veterán olasz. Martin a DFX Hondán nem 1’33-on kívül, majd érkezik Rolfo, aki remek kört teljesített volna, ha nem egyenesíti ki a pályát. Hasonló sorsra jut Brookes az Alto Evolution CBR-én. Muggeridge, a csapattárs befejezi körét és ideiglenesen az élre áll. Jön egy újabb hondás, Michel Fabrizio, aki provizor negyedik, Bussei papa mögött.
Haga lassabb az els? mért pontnál, de végül kilenc tizedet hoz Muggeridge-en, és vezet (1’31’084). Laconi úgy t?nik, rátromfol a japánra, de az utolsó harmadban sokat veszít. Jön Nieto, aki a kvalifikációk során verte kawás társát, de a Superpole-on nem tud ismételni: provizor negyedik. Biaggi veselkedik neki: sokáig úgy fest, élre áll, de az utolsó szakasz vele sem kegyes, két tized plusz, harmadik pozíció. Sz?k másfél perc telik el, és Biaggi máris majdnem kívül van az els? rajtsorból, mert Toseland megel?zi és harmadik. Lanzi esett az els? id?mér?n, de látszólag összeszedte magát: vezet az els? traktusban, de el?nye elolvad a végére: negyedik. Xaustól sokan várják a jó eredményt, de hiba csúszik a spanyol gyorskörébe, Lanzi mögé ér oda.
Minden szempár Troy Corserre szegez?dik: a bemelegít? kör után megkezdi az éles fordulót, de rögtön be is fejezi: a bukótérben. Bayliss világbajnokhoz méltó magabiztossággal hozza a ‘kötelez?t’: az els? mért ponton minimális az el?nye, ezt megszilárdítja a másodiknál, a vége pedig egy 1’31 alatti kör. Haga lemaradása hét tized, Troy Baylissé a pole pozíció Doningtonban.
Donington, Superpole
|
|
1 Bayliss T. Ducati 999 F07 1’30.370
|
Legutóbbi hozzászólások