Tényleg nem számoltam azzal hogy ennyire finoman kezelhető az ereje. Szerintem a 1299 is már egy fantasztikus motor de ez mintha még jobban kezelhető lenne kanyarban, a legnagyobb különbség az erejükben van. Hogy őszinte legyek az utcai motorok nehezen nyűgöznek le mivel a MotoGP-ben extrém teljesítmény van de ez a motor utcai gumikkal is nagyon nagyon meglepet.
Kerékre emelkedett mindenhol és nagyon menni akart szóval óvatosan kellett bánnom a gázzal, de ahogy megszoktam és bízni kezdtem a rendszerben úgy nyitottam egyre jobban rá a tűzet és a végére sokkal gyorsabb lett mint amihez szoktam. Azzal, hogy mindent tudok állítani a komputeren keresztül nagyon hasonlít a GP motoromra, különösen finoman kezeli a rendszer a kigyorsítást és a kipörgésgátlót úgy, hogy nem szól bele túlzottan a dolgokba. Ettől valahogy finomabb, kezesebb és még jobban tapad a motor. A hangja meg hát Ducati…
Legutóbbi hozzászólások