EST. 2002

Ducati 748 Fullmoto

Ahogy a motor „meleg”, kipróbáljuk a gyorsulást. Leny?göz?! Az els? három fokozatban gyakorlatilag lehetetlen az els? kereket a földön tartani. Pályán f?leg a kanyarban mutatott teljesítményt jegyeztük fel, és a gyors irányváltoztatási reakciókat: ez egy olyan tulajdonság ami – amellett, hogy jól jön – szórakoztató is vegyes útszakaszokon.

A motor gyors vezetés mellett is stabil, ennek ellenére óvatosan kéretik bánni vele, hisz a naked-ek szélvédelme ismert, és a nagy sebesség könnyen tengelyelmozdulásokat, instabilitást okozhat. A motor kiválóan húzható 3.ooo fordulatig, a kanyarból való kijövetel pedig szintén optimális.

Teljesítményekr?l: 1o6,42 LE 9.25o fordulaton – ezt vessük össze a 748 9o,52 LE-jével 1o.8oo-on, vagy a 916 1o1,43 LE-jével 9.4oo-on.
Jelent?s a progresszió a löket tekintetében is: 9 kgm 7.25o fordulat táján.

A gyönyör? special tervez?jének, Massimo Magnoninak még rengeteg Ducatival kapcsolatos ötlete van.

www.motociclismo.it

ugrás fel