Ezen ajánlat segítségével véglegesen megsz?nne az Aprilia sokszor kitárgyalt
pénzügyi krízise, és a márka visszanyerné évek, évtizedek során felépített vezet?
renoméját, a piac nyelvén is.
A m?velet folyományaként, legalábbis a Ducati szerint, egy ‘olasz pólus’
jöhetne létre a kétkerek?ek világán belül. Ez az új csoport Európában egyedülálló
kezdeményezés útján jönne létre, és nemcsak a noaleiek pénzzavarát oldaná meg,
de világszinten is sikerrel tudna fellépni. A két márka az er?t és a karaktert
jelképezi: ‘egységben az er?, gazdaságilag és technológiailag egyaránt’
vélik Bolognában.
‘Ez egy hosszú távú ipari projekt’ kommentált Federico Minoli, a
Ducati Motor Holding elnöke. ‘Mi nem pénzügyi befektet?k vagyunk (mint
sokan, akik szintén bejelentkeztek az Apriliáért – a szerk.), hanem az olasz
motor világsikerének szenvedélyes munkásai. Biztosak vagyunk abban, hogy
a siker a kölcsönös tisztelet megadásától, az egyes márkák identitásának meg?rzését?l
függ: mindkét gyár köt?dik a modelljeihez, történetiségéhez, régiójához.’
Az integrált fejlesztési terv készen áll, a Ducati álláspontja pedig világos.
Ami a másik oldalt illeti, nos ott sincs pihenés: a Piaggio csoport (az Aprilia
többségi tulajdonosa) közleményben tudatta, hogy július 13-án, kedden elnökségi
ülés keretében vitatják meg a lehetséges beavatkozást.
Legutóbbi hozzászólások