Sok találgatás és megannyi pletyka után Borgo Panigale meger?sítette a ‘Multistrada 1200’-projektet. A nemzetközi motoros lapok, fórumok, blogok épp eleget foglalkoztak már vele ahhoz, hogy a Ducati kijöjjön a részletekkel a küszöbön álló milánói Eicma kállítás el?tti hajrában. November 10. és 15. között a motor teljes valójában megtekinthet? lesz a 18-as pavilonban.
A Multistrada a sport-túra kategória ék- és mérföldköve, a teljesítményorientált csúcstechnológia frigye a komfortos túramotorozás szellemiségével. Egyszóval: szinte mindent nyújt, amir?l egy bóklászni kedvel? motoros álmodhat. A sokoldalúság nem csak lózung, tényleg törekedtek arra, hogy a Multistrada valóban Multistrada legyen, mindenféle borításon be lehessen vetni, határok nélkül, mégis a MotoGP-ben és SBK-ban kiérlelt m?szaki fejlettséget hordozza alkatrészeiben. Az elvárásoknak megfelel?en lehet hosszabb távú utazások eszköze, használható sportmotor-jelleggel, munkába járáshoz vagy akár kalandtúrák lebonyolításához, amelyek során a burkolattal ellátott utakat is elhagynánk elendúrózgatva.
A Multistrada név karizmatikus emberek munkája nyomán vált emblémává, van minek nyomába s örökébe lépni ennek az 1200-asnak a 2009-es modellévb?l. Az, hogy méltó lesz az el?dökhoz, nem kétséges: blokkja a Ducati 1198-akban duruzsuló kéthengeres. Az pedig, hiába a köbcenti-többlet, világbajnok motor. Maga az er?forrás meglehep?en eklektikusnak bizonyult – ahogyan a gyár fogalmaz – , a Multistrada esetében sikerült kihasználni b?dületes erejét, kezelhet?bbé és szabályosabbá téve. Ennek szellemében készült el a Testastretta 11°. További részletek hamarosan, az él? találkozás Milánóban.
Legutóbbi hozzászólások