EST. 2002

Ducati Sport Classic

Hogy miért?

Természetesen az Internet miatt.

Három hónap telt el azóta, hogy a Ducati bemutatta három koncepcióját
a tokiói autó- és motorkiállításon (mi is prezentáltuk ?ket az oldalon).
Immár hivatalos a hír, mely szerint megindul a prototípusok sorozatgyártása.
A gyár honlapja mellett számos internetes motoros újság fórumán reflektálók
száma ugyanis meggy?z? volt: idén márciustól már lehet is rendelni.

(A www.ducati.com oldalon a 2003. október 22.-i megjelenés óta háromszázezren
fölüli látogatást regisztráltak, a kitöltött virtuális kérd?ívek száma húszezer
körül jár, számtalan topic nyílt különböz? nemzetközi motoros fórumokon, a Ducatihoz
érkez? e-mailek nagyrésze pedig a három modell további sorsával volt kapcsolatban.)

A gyár persze helyén kezeli a dolgot, így a hivatalos bejelentés helyszínéül
az ilyenkor hagyományos Ducati múzemot tették meg
a Borgo Panigale-i üzem
belsejében: természetesen ott volt Federico Minoli, a gyár elnöke és Pierre
Terblanche, a szóban forgó motorok tervez?je
is (és nem mellesleg az utóbbi
évek legtöbb Ducatijának projektistája, a 999-t?l az ST-szériáig, a Sport-októl
a Multistradáig).

Legel?ször, 2005 novemberében a Paul Smart gördül majd a színre, els?ként
ezer darabos limitált sorozatban, türkiz és ezüstmetál színösszeállításban,
akár a legendás "imolai hétötvenes" 1972-b?l. 2006 márciusában
jön a Sport, majd újabb fél év elteltével a GT
. A várakozás tehát még hosszú,
ezért aztán konkrét árral nem tudunk szolgálni.

A járgányok megközelít? árát azonban közöljük a gyár információi alapján: 14-15.000
Euro a Paul Smart, 11-12.000 a Sport és 10-12.000 a GT.

Az oldalunkon megtaláljátok a motorok bemutató anyagát is. ( Ducati Paul Smart
1000 )

ugrás fel