EST. 2002

Duke 200: Indiában dob nagyot a KTM

A KTM sikerének záloga az indiai szubkontinens, ez már napnál világosabb. Az osztrák gyár mindegyre nagyobb részét tulajdonló indiai ipari óriás, a stratégiai partner Bajaj természetesen már jól fejlett eladási hálózattal rendelkezik országában, ahol 20%-os autópiaci részesedéssel a második legnagyobb konstrukt?rként tartják számon.

Az indiai piacon 2011-ben 12 millió motorkerékpárt adtak el újonnan, idén pedig piaci elemz?k újabb 15%-os emelkdést várnak, ezzel az ország a földkerekség legnagyobb motoros piacának számít.   

A Duke 125 Európában is felkavarta a vizet, a tavalyi év els? felében sikerrel vezették be a kereskedelmi forgalomba az ugyancsak indiai pénzb?l fejlesztett hetyke kis nyolcadliterest. A Duke 200-as változatát, melyr?l korábbról csak afféle kémfotóink voltak, Újdelhiben Stefan Pierer KTM-ügyvezet? és Rajiv Bajaj elnök mutatták be. Nagyjából húszezres eladási példányszámot várnak 2012-ben ett?l a modellt?l, mondani sem kell, hogy ez európai mértékkel mekkora szám.

‘Harmincnégy KTM-kereskedést nyitunk meg els? lépésként’ – mondta Pierer, ‘majd újabbak következnek, még 2012-ben hat darab. A szalonokon kívül negyven min?sített szerviz kezdi meg munkáját. A KTM azzal az eltökéltséggel jelenik meg az indiai piacon, amelyet csak a legjelent?sebb gyárak engedhetnek meg maguknak.’

ugrás fel