A BMW S 1000 RR motorblokkjával szerelik fel a Bimota új, négyhengeres modelljét. Az olasz motorkerékpár gyár új, egyel?re koncepciómodelljét a kedden kezd?d? motorkerékpár kiállításon (EICMA) mutatják be Milánóban.
A BMW S 1000 RR er?forrásával a Bimota a jelenleg elérhet? legfejlettebb soros, négyhengeres motorblokkot választotta: mindössze 59,8 kilogrammos tömege, 13 000-es fordulaton leadott 142 kW (193 LE) maximális teljesítménye, valamint a magas fordulatszámot nagyon jól bíró, dupla vezérm?tengelyes szelepvezérlés-mechanikája az új Bimota modell tökéletes alapjává teszi.
BB1 Supermono
A két cég között már korábban is volt együttm?ködés: a Bimota 1995-ben mutatta be egyhengeres szupersport modelljét, a BB1 Supermono-t, amit a BMW F 650 motorblokkjával szereltek fel. A motorkerékpár, amelyb?l 1996-ig mindössze 376 példányt gyártottak, 35 kW (48 LE) maximális teljesítményével és mindössze 167 kilogrammos tömegével 196 km/h-s végsebességre volt képes.
A Bimota nagy hagyományokkal rendelkezik a négyhengeres szupersport motorkerékpárok terén: már a legels? Bimota modellt is soros, négyhengeres blokkal szerelték az 1970-es években, és a márkanév mintegy négy évtizede egyet jelent a m?szakilag innovatív és gondosan kivitelezett szupersport motorokkal.
Legutóbbi hozzászólások