EST. 2002

Eld?lt: Stewart-Yamaha

Ennyi volt. Hét év együttm?ködés után (a profi karriert számolva) felbomlott a Stewart-Kawasaki frigy. Pedig volt itt már minden: élethosszig tartó szerz?dés, viharos szponzor-kering?, a Kawa f?támogatója miatt. Úgy t?nt James tényleg elkötelezte magát egy életre a zöldekkel.

Aztán az idény közben jöttek az olyan információ morzsák, hogy váltani akar Bubba. Mikor Larry Brooks-ék nem hosszabbították meg Chad Reed szerz?dését dacára annak, hogy szuperkrossz-bajnok lett az ausztrál, pletykálni kezdtek Stewart leigazolásáról.

Majd bejelentették, hogy igen, James nem fog a Kawa gyári csapatában versenyezni 2009-ben, hanem az L&M egység színeiben nyomja majd. De ekkor még arra számítottunk, hogy továbbra is a Kawasaki adja Stewart ülepe alá a technikát.

Nos, nem így lett. James a tegnapi sajtótájékoztatón egy kék masina mellett villantotta ki tökéletes fogsorát. Egy YZF 450-es Yamaha mellett. Fura a 7-es rajtszámot nem zöld motoron látni, de kérem szépen, hozzá kell szoknunk.

De nem csak a technika, a szponzorok is változnak James-en. 2009-t?l nem a FOX, hanem az Answer Racing öltözteti a bajnokot. Mivel az Answer nem gyárt sisakokat, ezért Stewart a Bell-el kötött szerz?dést, a Monster energia italt pedig a Red Bull flakonja váltja James kezében.

Apropó Red Bull. Stewart 2006-ban már viselte magán a vörös bikákat, csak 2007-ben, mikor a Kawa f?szponzora a Monster lett akarva-akaratlanul fel kellett bontania busás szerz?dését a gyárral. Pedig egy Bentley-t is kapott t?lük a US Open megnyeréséért. Na most James örülhet, megint. A Mateschitz féle lötty ad majd szárnyakat neki 2009-ben, és még ki tudja mit milyen luxuscikkeket.

ugrás fel