Az Infront Motorsport hivatalos tesztsorozatára várva – melynek id?pontja február 21-22. lesz – , no meg a 2011-es szezonnyitóra (február 25-27.), a Castrol Honda csapat gondolta, kihasználja az alkalmat, hogy a CBR 1000 RR Fireblade néhány új alkatrészét próbálgassa, így szert téve némi lépésel?nyre. Jonathan Rea 102 kört tett meg, jó tempót ment a versenyszimulációs szakaszban is Phillip Islanden.
A tesztelés második napján az es? is nehezítette a Ten Kate együttes dolgát, de ennél sokkal nagyobb gondot jelent számukra Jonathan Rea balesete. Az els? kanyarban esett el, a nyakát fájlalja. A legközelebbi kórházba szállították a motorost megfigyelésre, szerencsére komoly elváltozást nem találtak nála, de a dolog érthet?en nagyon kellemetlenül érintette. A csapattárs Ruben Xaus, aki pénteken krisztusi korba lép, most mehetett el?ször száraz körülmények között a Fireblade-del.
‘Reggel vizes volt ugyan az aszfalt, de miután elállt az es?, biztosnak éreztem a motort. Elég gyorsan értem az egyes kanyarba, elvesztettem az uralmat a motor felett. A nyakam fáj, de szerencsére egyben vagyok és nagyon várom a hétf?t, hogy újra a pályán legyünk’ – mondta Rea. ‘Minden a helyes irányba ment egészen az esésemig, rengeteg kilométert beletettem a gépbe, összességében többet, mint az európai teszteken együttvéve.’
‘Nagyon fáradt vagyok, fizikailag eléggé megterhel? az ausztrál pálya és tényleg sokat mentünk’ – nyilatkozott állapotáról Xaus. ‘Az átállás nem sikerült zökken?mentesen, talán emiatt is van. A lényeg, hogy sok m?szaki megoldást kipróbálhattunk. Van még némi id?re szükségem, hogy megértsem a motor viselkedését bizonyos helyzetekben. Nem hajhászom az id?eredményt, konzisztensen kell mennem, a kiegyensúlyozott ritmusú motorozás dönt? fontosságú Phillip Islanden.’
Legutóbbi hozzászólások