EST. 2002

Ennyibe kerül: K 1200 S

A www.motorbox.com értesülései
alapján a legújabb K ellenértéke bruttó 16.241,77 euró lesz mindennel együtt,
legalábbis az olasz márkakeresked?knél
.

Szép kis összeg, ami azt illeti. Hogy megér-e egy 1200kcm-es négymillió forint
fölötti pénzt? Ha a számtalan innovációra, valamint a BMW min?ségére és presztízsére
gondolunk, talán már nem is annyira t?nik soknak a gyakorlatban ma még ismeretlen
modellért leteend? summa.
Igaz az is, hogy a közvetlen konkurrensek (Ducati
ST4 ABS, Honda CBR 1100 XX, Kawasaki ZZ-R 1200 és Suzuki GSX-R 1300) határozottan
kevesebbet kóstálnak, ugyanakkor tervezésük során az egyik f? szempont a magas
teljesítmény volt; ezzel szemben a BMW mindig is képes volt okosan ötvözni
a jó dinamikai adottságokat a fullos kényelemmel
.

Mint a bajor motorkerékpárok esetében általában, a K 1200 S-nél is b?séges
az alapfelszereltség
. Az opcióként választható extrák száma így meglehet?sen
alacsony, az áruk viszont már nem. Például ha a derék vásárló Blue Indigo/Alpine
White színben kéri a motort, máris hozzácsaphat 500 eurót a tizenhat és félezerhez.
Ugyanez érvényes a napsárga-alumíniumfehér-grafit (szintén metál) kombinációra.

Az elektronikusan állítható felfüggesztésekért (E. S. A.) 700 euróval számoljunk,
míg a melegíthet? kormány egy kétszázas. Ugyanennyi körül van (áfával 200 euró)
a lopásgátló, a mélyített nyereg viszont egy fillérbe sem kerül. Ha ezt így
összeadjuk, 18.000 fölötti számot kapunk. Nem rossz.

Kapcsolódó cikkeink
BMW
K 1200 S
ugrás fel