A közelmúltban már többízben volt szerencsénk bemutatni a ‘K46’-ra keresztelt munkát, de most a cartagenai versenypályán minden eddiginél jobb min?ség? kémfotót csettintett el egy kez? fényképész, melyet a német Motorrad hozott le. A BMW Superbike gépér?l van szó, amelynek tesztelése g?zer?vel folyik, és amellyel a bajorok 2009-t?l biztosan beszállnak a WSBK cirkuszába. Természetesen nemcsak mint versenymotort, hanem mint országúti szériagépet is fejlesztik. Az újonnan kiszivárogtatott információmorzsák kett?s ferde vázszerketr?l szólnak alumíniumból, Öhlins teleszkópról és elektronikus úton állítható felfüggesztésekr?l.
A megtévesztés gyanánt felszerelt japán idomokat levetette a BMW, amelynek így kezdenek látszani a vonalai: ezek azonban véglegesnek még korántsem nevezhet?ek. Az egyetlen bizonyosság a motor elrendezése: soros négyhengeres, 190 LE körüli legnagyobb teljesítménnyel. A mérnökök hosszas tép?dés után döntöttek emellett a megoldás mellett, elvetve a vénégy és a sorhárom képzetét. Mint a közvetlen ellenlábasok, ez a masina is tele lesz elektronikával: traction control, csúszókuplung, fogyasztás-szabályozás, véli tudni a brit MCN szaklap. Nagy valószín?séggel még az idén debütál a K46 projekt, méghozzá Daytonában, az endurance viadalon.
Legutóbbi hozzászólások