EST. 2002

Erik készíti az 1190RR-t és az 1125RR-t

Az Erik Buell Racing szeretne meghatározó szerepet játszani a sorozatokban, amelyekben érintett, és ki tudja, talán a Superbike illetve Superstock világbajnokságon is ott lesznek egyszer. Vannak legalábbis, akik már err?l pusmognak – persze nem eszik olyan forrón a kását: a Buell gyártóként történt tragikus és hirtelen bezárása utáni sokkon a jelek szerint már túlvannak a fiúk, de 2010-es szériagy?zelmükre még senki ne tegyen föl nagyobb összeget.

Megkezdi útját Buell úr gyári versenyistállója, és nyilvánosságra hozza két tervét (az üzembezárás óta el?ször beszélhet motorokról), a kéthengeres 1125R megnövesztett lökettérfogatú változatát (1.190 köbcenti) illetve a Rotax-blokkos sportgépezet még brutálisabb verzióját, amely az 1125RR nevet fogja viselni.

Egy történetnek vége, jöhet egy új – de vajon milyen esélyekkel indulna egy brit vagy egy német SBK-ban a Buell?

A majd’ 1,2 literes er?forrást a közlemény szerint európai specifikációkkal építik oly módon, hogy a különféle Superbike és stock bajnokságokon is indulhasson. Az 1125RR-r?l egyel?re nem sok részletet szivárogtattak ki. Az átalakító kitek forgalmából némi piaci bevételre is szert tehet a Buell: az 1125-ös, XB és XBRR modellekhez kínálják majd az alkatrészeket.

ugrás fel