Nem indul szerencsésen Talmácsi Gábor és a WSBK világszériáin induló Team Pedercinin Kawasaki els? közös tesztelése. Gábor vasárnap óta van Malajziában, de egyel?re rövidnadrágban volt csak lehet?sége felülni az új ZX-10R superbikera: az es? nem kegyelmez a tesznek.
Roberto Rolfo, a Pedercini egyik 2011-es WSBK-pilótája is mindössze négy kört tudott megtenni a Kawasakival miel?tt eleredt volna az es?, így nemhogy értékelhet? id?eredményt, de valószín?leg els? benyomásokat sem nagyon tudott gy?jteni.
Talma jókedvét az es? sem veheti el.
De még ez a négy kör is több mint amennyit Talmácsi tölthetett a ZX-10R nyergében, hiszen a csapattal megkötött szerz?dése okán Rolfót eleinte nyilván jobban favorizálják ha pályaid?r?l van szó, és f?leg ha ennyire nem jó az id?járás. „Délel?tt kemény munka folyt a boxban, mire azonban végeztek a szerel?k közbeszólt az es?, és nem tudtam felülni a motorra.” – üzente Talma ma délután – „Egy nap ugyan füstbe ment, viszont így legalább alapos munkára volt idejük a mérnököknek. Várom a holnapot és remélem, a szokásos délutáni maláj es? messzire elkerüli majd a pályát és környékét!”
A Pedercini mellett a hivatalos KRT (Kawasaki Racing Team) alakulat is jelen van a sepangi pályán: Tom Sykes-nak, Joan Lascorznak és a súlyos térdsérülését követ? hosszas rehabilitációját éppen csak maga mögött tudó ausztrál SSP-világbajnok és korábbi Suzuki MotoGP pilótának, Chris Vermeulennek azonban sikerült még a délel?tt folyamán kimennie egy-egy gyors menetre.
Ma többnyire ebben a pózban álltak a motorok.
Sykes és Lascorz sepangi újoncként vágtak neki a tesztnek, így ?k leginkább a pálya nyomvonalára koncentráltak a kezdetekben. Vermeulen természetesen nem most jár el?ször a maláj pályán, azonban számára a motor jelenti az újdonságot: Tommal és Joannal ellentében ? most ült el?ször a ’11-es Ninján.
„Nagyon jó érzés végre kint lenni az új motorral, de ma még nem er?ltettem a tempót. Három rövid menetem volt délel?tt, aztán ebéd után jött az es?.” – mesélte Vermeulen – „Legutóbb MotoGP motorral mentem ezen a pályán, de az új Kawasaki még így is képes volt leny?gözni, ez pedig, úgy gondolom, kezdetnek több mint jó jel, a srácok remek munkát végeztek a motor kifejlesztésében.”
Vermeulen szörny? térdsérülése óta most ült el?ször motoron, tetszett neki az új Ninja.
„Egyel?re jobbos kanyarokban még nem tudom a kell? mértékben behajlítani a térdem – tette hozzá Chris – de tekintve, hogy mindössze három hete járok saját lábon, a gyógyulás mértéke megfelel?. A mai es?t leszámítva egyel?re minden a terv szerint alakul, s?t a jelek szerint gyorsabban gyógyulok, mint ahogy azt orvosaim várták.”
A holnapi napnak száraz id? reményében újult er?vel vágnak neki a félprivát és gyári Kawasakis csapatok, a szerdai pihen?napot követ?en csütörtökön és pénteken zárják a négynapos tesztelést.
Legutóbbi hozzászólások