EST. 2002

Es? mosta el Talma els? tesztnapját

Nem indul szerencsésen Talmácsi Gábor és a WSBK világszériáin induló Team Pedercinin Kawasaki els? közös tesztelése. Gábor vasárnap óta van Malajziában, de egyel?re rövidnadrágban volt csak lehet?sége felülni az új ZX-10R superbikera: az es? nem kegyelmez a tesznek.

Roberto Rolfo, a Pedercini egyik 2011-es WSBK-pilótája is mindössze négy kört tudott megtenni a Kawasakival miel?tt eleredt volna az es?, így nemhogy értékelhet? id?eredményt, de valószín?leg els? benyomásokat sem nagyon tudott gy?jteni.

Pedercini Kawasaki Sepang 2011 január

Talma jókedvét az es? sem veheti el.

De még ez a négy kör is több mint amennyit Talmácsi tölthetett a ZX-10R nyergében, hiszen a csapattal megkötött szerz?dése okán Rolfót eleinte nyilván jobban favorizálják ha pályaid?r?l van szó, és f?leg ha ennyire nem jó az id?járás. „Délel?tt kemény munka folyt a boxban, mire azonban végeztek a szerel?k közbeszólt az es?, és nem tudtam felülni a motorra.” – üzente Talma ma délután – „Egy nap ugyan füstbe ment, viszont így legalább alapos munkára volt idejük a mérnököknek. Várom a holnapot és remélem, a szokásos délutáni maláj es? messzire elkerüli majd a pályát és környékét!”

A Pedercini mellett a hivatalos KRT (Kawasaki Racing Team) alakulat is jelen van a sepangi pályán: Tom Sykes-nak, Joan Lascorznak és a súlyos térdsérülését követ? hosszas rehabilitációját éppen csak maga mögött tudó ausztrál SSP-világbajnok és korábbi Suzuki MotoGP pilótának, Chris Vermeulennek azonban sikerült még a délel?tt folyamán kimennie egy-egy gyors menetre.

Kawasaki Racing Team Sepang 2011 január

Ma többnyire ebben a pózban álltak a motorok.

Sykes és Lascorz sepangi újoncként vágtak neki a tesztnek, így ?k leginkább a pálya nyomvonalára koncentráltak a kezdetekben. Vermeulen természetesen nem most jár el?ször a maláj pályán, azonban számára a motor jelenti az újdonságot: Tommal és Joannal ellentében ? most ült el?ször a ’11-es Ninján.

„Nagyon jó érzés végre kint lenni az új motorral, de ma még nem er?ltettem a tempót. Három rövid menetem volt délel?tt, aztán ebéd után jött az es?.” – mesélte Vermeulen – „Legutóbb MotoGP motorral mentem ezen a pályán, de az új Kawasaki még így is képes volt leny?gözni, ez pedig, úgy gondolom, kezdetnek több mint jó jel, a srácok remek munkát végeztek a motor kifejlesztésében.”

Kawasaki Racing Team Sepang 2011 január

Vermeulen szörny? térdsérülése óta most ült el?ször motoron, tetszett neki az új Ninja.

„Egyel?re jobbos kanyarokban még nem tudom a kell? mértékben behajlítani a térdem – tette hozzá Chris – de tekintve, hogy mindössze három hete járok saját lábon, a gyógyulás mértéke megfelel?. A mai es?t leszámítva egyel?re minden a terv szerint alakul, s?t a jelek szerint gyorsabban gyógyulok, mint ahogy azt orvosaim várták.”

A holnapi napnak száraz id? reményében újult er?vel vágnak neki a félprivát és gyári Kawasakis csapatok, a szerdai pihen?napot követ?en csütörtökön és pénteken zárják a négynapos tesztelést.

ugrás fel