Át kell tekinteni a motorok és robogók homologizációjának feltételrendszerét, legalábbis az Európai Bizottság (EB) szerint: az unió parlamentje szinte biztosan a címben megadott irányba mozdítja el a közúti motorozást (minimum Euro-4-es környezeti besorolású és fékasszisztenssel ellátott kétkerek?ek róják majd az utakat), a hatályba lépést viszont meglehet?sen kitolja, hogy a gyártóknak is legyen kell? idejük felkészülni a változásokra.
2016-ig minden, 51 köbcentiméteres kökettérfogatnál nagyobb motoron illetve robogón ABS kell, hogy legyen, ez talán a legfontosabb pontja a módosító csomagnak. Ennek szükségességét a gyártókat tömörít? IMCO szervezet sem vitatja, az Euro-4-gyel szemben azonban már vannak fenntartásaik. A törvény vázlata jöv? márciusban, a végleges szöveg 2014-re várható.
Legutóbbi hozzászólások