A soron következ? Superbike évad – ha harminc lesz a versenyek száma, ha nem – több ifjú reménység megdics?ülését hozhatja. Közülük talán a legígéretesebb az a Michel Fabrizio, akir?l már a kett?vel ezel?tti szezonban is azt tartotta a szakma, minden adottsága megvan, hogy a kiöreged?, ám fogyhatatlan erej? nagyok nyomdokába lépjen. Az 1984-es születés? pilóta számára jöv?re jöhet el a kiugrás éve: 2006-ban mutatkozott be az SBK színpadán, egy idény tapasztalata tehát már a csuklójában van. És némi sikerélmény is: Brnóban és Assenben dobogós helyekre ért oda, összesen háromszor állt pódiumon és több jó helyezéssel is gazdagította privát csapatát, a DFX Racinget.
Persze voltak nehézségek is, de azokat már helyrerakta a szurkolói berkekben Wizard becenéven emlegetett versenyz?. A legfontosabb, hogy tudja, hol és miben kell fejl?dnie még: például a rajtvételekben, hiszen az indulás volt Fabrizio Achilles-pontja az idei évben, de az id?mér?kön sem nagyon jeleskedett. Szinte nem volt verseny, hogy relatíve jó rajthelyet biztosítson be magának és a start után támadni tudja a közvetlen élbolyt az els? körökben. Az biztos, hogy az izgatottan várt Max Biagginak a nagynev? riválisok, Bayliss, Haga, Corser, Toseland mellett földijével, a szintén római illet?ség? Fabrizióval is számolnia kell: az olasz sajtó részér?l már most borítékolható az összehasonlítgatás. Kezdés a Losail ringen, azon a pályán, amelyen Micky tavaly rettenetesen er?sen kezdte a 2006-os nyitányt, aztán balszerencse folytán a várt eredmény elmaradt.
Legutóbbi hozzászólások