Teljes Custom kínálatát feketére festette a Moto Guzzi, az így létrejött három új modellt elnevezte Aquila Nera (Fekete Sas) kiadásnak, és kész is a fejlesztés. Hát, a gazdasági válság a Piaggio-csoport patinás (néhol kicsit már rozsdafoltos is tán?) Guzziját sem kíméli, f?leg ha közben az oroszlánosoknak superbike világbajnokságra kell a pénz…
A három modellt érint? fényez? kúra mellett reménykedhetünk természetesen újabb Guzzi cruiserek megjelenésében, hiszen kínálatuk ezen része mellett még a szokásosnál is gyorsabban haladt az id? látszólag az elmúlt években. Az Eicma hozhat még motoguzzis meglepetést, de ha nem hoz, akkor sem keseredünk el.
Sasfióka: Nevada 750 – 48 LE, 54,7 Nm, 184 kg.
Már most látjuk magunk el?tt ugyanis, ahogy Milánóban a Guzzi stand megfelel? része a legfinomabb selyembe lengén burkolt fekete hajú démonn?kkel lesz megszórva, mély dekoltázsukkal és rövid szoknyájukkal mit sem tör?dve fogják szemükre döfni kizárólag az Aquila Nera széria iránt érdekl?d?, arrafelé tébláboló férfiakat.
Sasanya: California 1100 – 73 LE, 94 Nm, 251 kg.
Nevada 750, California 1100 és a Bellagio – utóbbi a 935 köbös – ezekb?l készült fekete sas, de néven és a színen felül nem sok újdonságot fogunk találni. A California 1100 a hátsó ülés végére egy csinos krómkapaszkodót kapott a California Classic kis háttámlája helyett, de ennyiben elvileg ki is merül a másság.
Sasapa: Bellagio – 75 LE, 78 Nm, 224 kg.
A Moto Guzzinak beígért vérfrissítést egyel?re csak az utcai és az endúró modelleknél látjuk megvalósulni, de talán az Aquila Nerák már a Moto Guzzi cruiserek egy újabb eresztésének az el?futárai. Milánóban majd odafigyelünk.
Legutóbbi hozzászólások