Úgy t?nik, elérkezett az a bizonyos utolsó szalmaszál Carl Fogarty számára, már ha csapatot szeretne indítani a 2007-es Superbike-szezonban. Miközben az élmez?ny tagjai éppen befejezték ausztráliai munkájukat a beállításokkal és az új Pirellikkel, Carl az MV és a Ducati után egy újabb gyártó ajtaján kopogtat. Az Apriliáén. Els?dleges célja jelenleg az, hogy meggy?zze a visszatérését 2008-ra tervez? Noalét: adjon motort már erre a bajnokságra. Ezt egyébként akár meg is tehetnék az olaszok, hiszen miközben négyhengeres fegyverüket fejlesztik, visszarázódhatnának a versenyek világába a kéthengeres RSV 1000-rel és a Fogarty-formációval.
|
|
1998, Spanyol Nagydíj: Ducati-kett?sgy?zelem Albacetében. Az els? futamot Chili, a másodikat Fogarty nyerte.
|
‘Folyosói pletykák’ számolnak be arról, hogy a tárgyalások egészen jól haladnak, köszönhet?en Pierfrancesco Chili hathatós közrem?ködésének – remek barátság szöv?dött Frankie és Foggy közt az évek során, és már régóta terveznek valami közös munkát. Az Aprilia jól is kijöhet az együttm?ködésb?l: a vártnál hamarabb térhetnének vissza az SBK-ba úgy, hogy senki nem vár t?lük világmegváltást. Ráadásul egy olyan együttessel, amelynek szerel?gárdája kiváló és az egész sorozatban elismert csapat. És egy olyan ragyogó pilótával, mint Neil Hodgson. Ez az elmélet, meglátjuk, mit hoz az élet: olyan sokat már nem kell várni, mert februárban visszavonhatatlanul megkezd?dik a szezon.
Legutóbbi hozzászólások