EST. 2002

Fogarty és az MV Agusta: visszatérés kézenfogva

Sok híresztelést lehetett hallani az MV Agusta gyár visszatérésér?l a Superbike világsorozatba Carl Fogarty csapatának színeiben… a megállapodás végül nem köttetett meg a 2007-es idényre, Foggy kés?bb ducatis csapatban gondolkodott, majd az Aprilia ajtaján kopogtatott, legvégül pedig föladta csapatszervezési vágyait. Nem úgy 2008-ra! A Team Foggy Racing készíti fel a versenyekre és fejleszti az MV Agusta gyári motorját: meglesz tahát a hivatalos visszatérés az SBK-ba.

‘Nagyon boldogok vagyunk, hogy meg tudtunk egyezni Carllal. Nagy és igen fejlett fejleszt?részlegük van és óriási versenyzési tapasztalatuk. Ne feledjük el az együtt nyert vb-címeket – amikor az még a mi márkánk volt a Ducati.’ Ezekkel a szavakkal köszöntötte Claudio Castiglioni az új frigyet, majd sietve hozzátette, céljuk, hogy az els? versenyt?l partiban legyenek a gy?zelemért. Carl Fogarty elmondta: ‘az én vágyam ugyanaz, mint Castiglionié, hogy az MV egyb?l nyerni tudjon, mert egy ilyen márkának gy?ztesnek kell lennie. Most azonnal elkezdjük a munkát.’

Fogarty maga a június elején esedékes Man szigeti TT-n egy MV F4 312 R-rel áll rajthoz, ez biztos, ám hogy a Superbike-ban ki vezeti majd Agustát, az rejtély. Egyes pletykák szerint a Stock 1000-b?l az AMA SBK-ba szerz?dött olasz tehetség Luca Scassa kaphatja a motort, aki amúgy is Castiglioni szeme fénye. Második pilótának meg az öreg Claudio – ?t ismerve – biztosan James Toselandet hozná, ha a Honda engedné…

ugrás fel