EST. 2002

Fogarty és Hodgson együtt?

A nemzetközi média egyb?l felkapta a fejét Carl Fogarty azon kijelentésére, miszerint az újra szervez?d? csapatában Neil Hodgsonnal kíván együttm?ködni. Nos ebben még nincs semmi kivetnivaló, hiszen Hodgson egyike a legjobb superbike-motorosoknak, csakhogy a két brit úriember köztudottan utálja egymást.

„És mi van akkor, ha utáljuk egymást, versenyeket szeretnék nyerni vele, nem pedig együtt sörözgetni!” – zárta rövidre a négyszeres superbike-világbajnok a kérdést.

Vajon honnan szedem össze azt a temérdek pénzt?

Már korábban beszámoltunk róla, hogy a Petronas kiválásával Fogarty teljesen újraszervezi csapatát, ami nem kis költséggel jár: Foggy szerint közel hét és fél millió dollárra van szüksége a csapat talpra állításához, amib?l még négy millió hiányzik. A 41 esztend?s csapattulajdonos korábbi sikeres márkájával, a Ducatival fog indulni jöv?re feltéve, ha sikerül összehozni a hiányzó összeget.

„Sürg?sen tehet?s szponzorra van szükségem, különben becsukhatom a boltot. Ha nem sikerül összehoznom a csapatomat, akkor végleg hátat fordítok a versenyek világának” – tette hozzá Foggy.

Ha sörözni nem is, de pezsg?zni azért szeretnének együtt

Fogarty és Hodgson unszimpátiája még a kilencvenes évekb?l ered, amikor együtt szolgálták a bolognai gyárat, majd Hodgson 2003-as világbajnoki címe után is er?sem kritizálta honfitársát a WSBK rekordtartója, ami szintén nem mélyítette el kettejük kapcsolatát.

Fogarty és a Ducati neve szorosan egybefonódott az évek során

Fogarty a Petronas projektet is er?s szavakkal illette:

„Ha öt évvel ezel?tt tudtam volna azt, amit ma, soha nem adom a nevem ehhez az egészhez. Mindenki tisztában volt vele, hogy a legrosszabb konstrukció volt a mez?nyben, a világ összes pénze sem lett volna elég a talpra állításához.”

A szabad szájú brit motoros most sem hazudtolta meg magát, ugyanazzal a keménységgel lendült támadásba az üzleti életben, mint egykoron a pályán tette.

ugrás fel