EST. 2002

Foltozza réseit a BMW

Közel 10 év kellett mire ráeszméltek Németországban, hogy a böhöm túraendúrókon és a luxus túracirkálókon túl is van élet, méghozzá sokkal jövedelmez?bb, mint amit amazok nyújtanak. Hiszen általában mire ül fel szívesen egy olyan ember, akit nem f?t különösebben a motorozási vágy, de szeretne egyik pontról a másikba hamar eljutni? Maxirobogóra! Az öltönyös üzletember, aki a trendiség terhe mellett még praktikus is akar lenni? Maxirobogóra! Az elvakult sportmotoros, a krosszozó, a csopperes, meg a túrás, ha megengedheti magának, hogy városi motorja is legyen? Maxirobogóra! Pofon egyszer? ez a képlet, és miután az olasz és japán gyárak szépen lassanként kikapargatták maguknak a gesztenyét, most a BMW is odakuncsorog a tál mellé.

Kissé kezd telít?dni a piac, így villantósat kell csinálni, ahogy szoktuk volt mondani. Ha valami nagy és er?s, de legalábbis nagyobb és er?sebb, mint a többi, az szinte bármikor eladható, csináljunk nagyot és er?set!, mondá a bajor cég agya. És már nem is kell sokat várni: 2010-re ígérik a BMW nagytest? robogókat. A jelenleg quadokban teljesít? Rotax blokk hajtaná majd a jöv?ben a német masinákat, némi áttervezések után persze. 500, 650 és 800 köbcentir?l beszélnek, a 33-tól felfelé egészen 75 lóer?ig, amivel a GP800 megkérd?jelezhetetlen trónjára is veszélyes lehet az adott gép. V2-es 80 fokos elrendezésben, vízh?téssel, négyütemben fognak szólni a blokkok, ellentétesen forgó f?tengellyel a vibrációmentességért, automata váltóval szerelve. Hogy a BMW igazi BMW legyen, Paralever els? futóm?vet pedzegeteknek az okosok. Ha árban is sikerül kiizzadni egy polgári szintet, akkor nem csak a béemvé-fanatikus tárcák fognak kitárulkozni.

ugrás fel