EST. 2002

Formás küls?, Hayabusa szív

A járm? különlegessége, hogy a szokványos küls? ezúttal különleges megoldásokat rejt magában, hiszen az autó a Suzuki leggyorsabb szériában gyártott anyahajója, a Hayabusa er?forrását tartalmazza.

A Suzuki Sport Europe meghívásának köszönhet?en lehet?sége nyílt a két közismert versenyz?nek, hogy teszteljék azt az itthon különlegességnek számító versenyautót. A Hungaroring aszfaltcsíkján megrendezett eseményen jelen volt a cég japán igazgatója, Kazusi Toda, akit?l megtudhattuk, hogy a speciálisan megtervezett és kivitelezett versenygépeket els?sorban kezd?, a formaautókkal ismerked? pilóták számára fejlesztették gyakorlási célokra. További érdekesség, hogy a Japánban bajnokságot is rendeznek ebben a kategóriában.

Szabó Attila, a Team Suzuki csapatvezet?jének elmondása szerint a Hayabusa két keréken is meghökkent? ereje mintha mit sem változott volna, és bár az id?járásnak köszönhet?en a gumik nem érték el az üzemi h?mérsékletet, meglep?en kiegyensúlyozott, és er?teljes menettulajdonságokkal rendelkezik a hibrid.

Palik László, az egyiptomi Fáraó Rallyn, a tereprali Világkupa ötödik futamán második helyet megszerz? magyar páros tagja is hasonló élményekr?l számolt be.

A Palik-Darázsi kett?s természetesen folytatni kívánja eddigi remek sorozatát, így nem csoda, hogy tapasztalatszerzés céljából minden adódó lehet?séget kihasználnak, ami a technikai sportokkal kapcsolatos.

Forrás: Team Suzuki

ugrás fel