EST. 2002

Funbike az MV sorhármasa köré?

Az MV Agusta F3 brit tervez?je, a több Cagivát és Benellit is jegyz? Adrian Morton a Motorcyclenewsnak adott rövid interjújában elárulhatta, éppen egy harmadik motoron dolgoznak az F3-asban bemutatkozott új soros háromhengeres, 675 köbcentis er?forrás köré.

A kis ékszeresdoboz F3 bemutatója után nem sokkal hivatalosan ismerte be az MV, hogy a háromhengeres sportmotorból egy csupasz változat, egy mini Brutale is készülni fog, de talán a most megszell?ztetett információra, hogy erre az alapra funbike is készül majd, nem sokan fogadtunk volna.

Morton egyik korai F3-vázlata Buell-szer? felnikkel és peremfékkel, túlbonyolított idomzattal

„Mióta befejeztük az F3-at, a Street Motard projektre lettem beosztva. Egy számunkra teljesen új motorkerékpár-kategóriába merészkedünk, de így az olyan korábbi „evolúciós” munkáimnál, mint amilyen például az új F4 volt, szabadabb kezet kaptam. Már alig várom, hogy láthassam a kész motort.” – mondta Morton az MCN-nek.

Az új háromhengeres modellek ?sbemutatójának id?pontjáról nem esett szó, de az olaszok várhatóan el?ször a Brutalinát fogják kitolni, és majd csak azután az új, még szintén névtelen funmotót – hacsak nem rendezik le mindkét modellt az ?szi EICMA kiállításon egyszerre, dupla felhajtást csapva.


Oberdan Bezzi egyre jobban bánik a virtuális ecsettel, Triumph-blokkos Bimotái akár már holnap legördülhetnének a gyártósorokról

Az MV konkrét tervei mellett a figyelemre alig méltó kategóriába esik Oberdan Bezzi három legújabb skicce, melyek szintén a soros háromhengeresek kategóriájába való kétkerek?eket ábrázolnak. Bimota TB-1, TB-1s és TB-2 névre keresztelte a talján fotosopper ?ket, egy-egy Triumph Daytona-blokkos sport, túrasport, illetve csupasz Bimotát álmodott meg, azonban ezek az MV Street Motardjával ellentétben nem fognak soha megvalósulni – de ne legyen igazunk!

ugrás fel