Jön a Superbike tizenkettedik fordulója, és az Aprilia minden t?le telhet?t elkövet, hogy a hazai, imolai versenyhétvége ‘róla’ szóljon, pályán kívül és azon belül egyaránt. A gyár hivatalos honlapjának közlése szerint debütál a közönség el?tt az RSV4 ‘standard’ változata, amelyet az ‘R’ hangzóval látnak el, jó szokásukhoz híven.
A honlap egyel?re ezt az egy, illusztrációként használt, alacsony felbontású képet adta közre kedvcsinálóként. A motor lényege ugyanaz marad, mint a Factory modellé, amely egyike a jelenleg piacon lév? legexkluzívabb széria sportmotoroknak. Éppen ezen az ‘elérhetetlenségen’ kíván változtatni az Aprilia, sutba dobva a költséges ultrakönny? felniket, Showára cserélve az Öhlins felfüggesztéseket, plasztikra a karbon idomokat.
Update: a képre kattintve sajtófotó-galéria nyílik!
A blokk és az elektronika marad az eddigi, marad a ride-by-wire vezérlés és a 180 lóer? körüli legnagyobb teljesítmény is. Elektronikában, motorban nem adja alább az olasz konstrukt?r, a felszereltségben hoznak észszer? kompromisszumot, hogy egy ‘pénztárcabarát’ ezres kerülhessen a 2010-es étlapra. A képen látható fehér-szürke fényezés mindenesetre arról árulkodik, hogy az exkluzivitás érzete így is megmarad… várjuk a részleteket.
Legutóbbi hozzászólások