A japán sajtó szerint 2021-ben vagy 2022-ben visszatérhet az RR változat. A kis testvér megkapná az 1000-es verzió külső jegyeit és a három R betűt is.
A japán Young Machine magazin 2020. áprilisi számának a borítója látható a fotón, amin egy Fireblade kinézetű 600-as sportmotor látható. A hír egyáltalán nem új keletű, az Euro4 megjelenése óta várjuk, hogy egy tovább fejlesztett verzió lépjen az európai piacra.
Az öreg kontinensen a Honda nagy rést engedett az R6, MV AugustaF3, ZX-R6 és további konkurens modelleknek. A CBR600RR-t csak tengerentúli piacokon forgalmazzák (USA, Japán) változtatások nélkül.
Sajnos a „supersport” kategória hanyatlóban van, a vásárlók az erősebb modelleket részesítik előnyben, így az előállítási költségek megközelítik az 1000-es kategória számait. Eddig úgy tűnt a Honda nem érdekelt beszállni a harcba, mivel az erőforráson már két lépcsőt kell fejleszteni az Euro5 szabványnak megfelelően.
A mostani hírek egy 120 – 125 lóerős verzióról szolnak, ami teljesen megfelel a konkurens márkák adatainak. Csak remélni tudjuk, hogy ha lesz új modell, az egyből azt is jelenti, hogy a a WorldSBK HRC csapat visszatér a WorldSSP600-as sorozathoz.
Legutóbbi hozzászólások