EST. 2002

Honda CBF 600S ABS

Váltó: szinte észrevétlenül teszi a dolgát mind a hat sebesség
le-fel kapcsolgatása közben, egyszer-kétszer sikerült csak lyukat váltanom,
de az lehetett az én bénaságom is.

Gumi: a mi tesztmotorunk kerekein Michelin Macadamok feszültek,
emellett a teljesítmény mellett nagyon nehezen lehet ?ket megcsúsztatni,
tökéletesen megfelelnek ennek a követelménynek, amit ez a motor támaszt feléjük.
Gyárilag fel is ragasztottak rá Michelin matricákat, mintha csak ezzel a típussal
járhatnál egész élettartama alatt. Elöl 120 mm, hátul 160 mm széles gumikat
koptathatunk.

Futóm?: A hátulja kicsit keményre lett hangolva, de így sportosabban
és f?leg biztonságosabban lehet vele közlekedni, mintha hintázna egész úton.
Az eleje viszont az én súlyomhoz kicsit puha volt.

Elöl 41 mm-es hagyományos teleszkópvilla, 120 mm-es rugóúttal, hátul
központi rugóstag
, 125 mm-es rugóúttal és hét csillapítás állítási lehet?sséggel
vasalja ki az útegyenetlenségeket.

Fék: Határozottan tetszett a fék, nem túl harapós, de passzol ehhez
a bicajhoz. Az ABS csak a végs? esetben avatkozik be a rövid féktávokon,
de ott elég nagy segítség, mert úgyis csak megcsúszna a motor els? kereke, és
porolhatnád le magad. Elöl 296 mm-es, hátul 240 mm-es tárcsákba harapnak az
úszó féknyergek.

El?nyök: könny? kezelhet?ség, kényelmes üléspozíció, jó, turbulenciától
mentes szélvédelem.
Hátrányok: er?s vibráció, teljesítményhez képest magas fogyasztás, nagy
súly.

Lényegesebb adatok: 76 lóer?, 58 Nm, 197 kg szárazon.

Ára: 1.920.000 Ft








benzso@motorinfo.hu

ugrás fel