A merev vázba beleraktak egy olyan 43 mm-es els? futóm?vet, amin semmit sem lehet állítani. Ez nem biztos, hogy jó megoldás, mert vannak 120 kilós pilóták és 60 kilogrammosak is, akiknek nem feltétlenül fekszik ugyanaz a futóm?beállítás. A hátsó központi rugóstagon az el?feszítést és a kirugózás csillapítását lehet állítani. Én a gyári beállítással használtam, de ez nekem megfelelt az utcai motorozás követelményeinek.
Motorozás közben olyan érzésem támadt, mintha egy régebbi hatszázas CBR-rel mennék, csak ez sokkal jobban gyorsul. A lassú részeken kissé feszes az els? futóm?, de ha gyorsabban hajtasz vele, akkor kell ez a feszesség a biztonságos kanyarodáshoz. Ez a futóm? hibátlan, könnyed kezelhet?séggel párosul, még a nagy önsúly ellenére is. Úgy látszik, 80-90 kilogrammos embereknek lett behangolva.
A féken a Dual combined brake system felirat áll, ez annyit tesz, hogy ha meghúzod az els? fékkart, az fog a hátsó keréken is. 310 mm-es féktárcsák vannak rajta elöl, amibe 3 dugattyús féknyergek harapnak, hátul 256 mm-es tárcsa forog a kerékkel együtt.
Eddig ez a nagymotor volt a legkényelmesebb az utasaim számára, csak arra panaszkodtak, hogy túl gyors a tempó és nehezen tudják tartani a fejüket a nagy szélben.
Összességében ez már haladóknak való! Aki szeret gyorsan odaérni a kiszemelt célpontra, annak mindenképpen ez a motor a legjobb választás. De csak olyan embereknek ajánlanám, akiknek már ben?tt a feje lágya és tudnak uralkodni a jobb csuklójuk mozgásán, mert hatodikban fél centis gáz adásakor 5500-as fordulaton 160-nal megy a gép.
Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu
M?szaki adatok |
Motor típusa | vízh?téses, négyütem?, 16 szelepes, DOHC, soros-4 hengeres |
Henger?rtartalom | 1.137 ccm |
Max. teljesítmény | 112 kW/9.500 min-1 |
Max. nyomaték | 119 Nm/7.250 min-1 |
Méretek | 2.160 x 720 x 1.200 mm |
Tengelytáv | 1,490 mm |
Száraz súly | 227 kg |
Teletankolt tömeg | 253 kg (elöl 124 kg, hátul 129 kg) |
Gumi méret elöl | 120/70 ZR17 (58W) |
Gumi méret hátul | 180/55 ZR17 (73W) |
Legutóbbi hozzászólások