Nem mutat különösebb rezgéseket, m?ködési hangfekvése igen mély, az ülés, a
lábtartók és a kormány kényelmesen esnek egy sportos vezetéshez. A fékek
jól (össze)dolgoznak, a kuplung igazán puha, a váltó is kellemes és pontos.
F?leg a kanyarokban és a kigyorsításoknál érezhet? a meghosszabbított villa
és a figyelmes tömegcentralizálás együttes adománya (utóbbi a Honda els? számú
princípiumává n?tte ki magát az utóbbi években): ez, a lágy, mégis hatékony
gyorsulással kombinálva nagyfokú stabilitást eredményez, vagyis a leghúzósabb
kanyarkijövetnél is szinte alig van szükség korrekcióra, állítják egybehangzóan
a motort kipróbálók
A Honda CBR 1000RR Fireblade 2004 februárjában érkezik Európába, az
ára EUR 13.000 lesz.
Legutóbbi hozzászólások