EST. 2002

Honda: Cím a cél

Massimiliano Biaggi, Rossi els? számú ellenfele, egy személyben legf?bb
kritikusa durcás is volt a 2003-as szezon elején, mert megtapasztalta, milyen
érzés gyengébb motorral menni, mint valaki más (‘Jobb volt, mint a parton állni
és kinevetni engem’, mondhatná erre Nemecsek Ern? után Biaggi.)

‘2004-ben nem lesznek preferenciák – mondta Kenizawa. ‘ Türelmetlenül
várom, hogy elkezdhessünk tesztelni. A csapatfelel?s szavai magabiztosságról
árulkodnak. Tényszer?en megállapítható, hogy a korábban Honda-ász Rossit magához
igazoló Yamaha jelen állás szerint nem rendelkezik akkora technikai potenciállal,
mint a Honda. Nála van viszont a címvéd?, aki pontosan azért hagyta el a nyer?
csapatot, mert más csapattal is gy?zni akart a kihívás kedvéért. A Honda
kommunikációja a nagyvilágnak szól, ugyanakkor a Doktornak is.

És lássuk be, Kenizawa úr nem a leveg?be beszél: A HRC, a Repsol és
a Telefonica hat pilótája közül valószínüleg hat fog jól szerepelni a
jöv? évi világbajnokságon, Gibernau, Biaggi és akár Hayden révén pedig nagyon
is kinéz a bajnoki cím
. Hogy valóban reális-e ekkora magabiztosság, csak
jöv?re fog kiderülni, a nagydíjakon.

Elméleti viták már vannak arról, hogy hány százalékban számít a technika,
hányban pedig a versenyz? maga a versenyteljesítménybe. 2004-ben vélhet?en a
gyakorlatban is láthatunk majd ebb?l néhány dolgot. Hogy valóban reális-e Kanizawa
úr és a HRC magabiztossága, azt majd a 2004 -es szezon eredményei mutatják.
Ahol azért nem csak Hondák indulnak el, hanem például Ducatik és Yamahák
is.

És egy, jelenleg kvázi földalatti életet él?, inkább humoros, semmint
magabiztos nyilatkozatokat tev? pilóta, a világbajnoki címvéd? is, aki
látszólag remekül szórakozik
januárig tartó, motor nélküli kényszerszabadsága
alatt.

ugrás fel