Hirtelen elment a nap és hidegebbre fordult az id?, gyorsan összepakoltunk, hogy ne legyünk még jobban sárosak, de ezt a helyzetet már jobban nem is lehetett volna fokozni. (Úgy néztünk ki, mint egy varacskos disznó egy kiadós dagonyázás után.) Ezután jöhetett egy kiadós motormosás, amir?l inkább nem is írok semmit, csak annyit, hogy a h?t? el?tti m?anyag terel?lemezt ki lehetett pattintani a helyér?l, ezzel megkönnyítve a vízh?t? kitakarítását.
Ameddig nem lehet felmenni valamelyik pályára, addig lesznek még krosszmotortesztek, nem adom fel!
A lényeg az egy ilyen krosszmotoron, hogy ülj minél el?bbre a kanyarokban, az egyenesekben próbálj meg állva maradni a lábtartón, iszonyú er?sen fogd a kormányt és húzd a gázt, amennyire csak mered!
A men?s képek hiányáért elnézést kell kérjek, de egyszerre motorozni és fotózni is még nem tudok!
Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu
M?szaki adatok |
Motor típusa | négyütem?, egyhengeres vízh?téses |
Furat x löket | 96,0 x 62,0 mm |
Henger?rtartalom | 449 ccm |
S?rítési arány | 12,0:1 |
Erőátvitel | öt sebességes |
Indítás | Berúgókar |
Villaszög / utánfutás | 26,79 fok / 109,4 mm |
Gumi elöl | 80/100-21 51M |
Gumi hátul | 110/90-19 62M |
Fék elöl | 240 mm-es szimpla tárcsa |
Fék hátul | 240 mm-es szimpla tárcsa |
Üzemanyagtartály | 7,5 liter |
Hosszúság | 2187 mm |
Szélesség | 825 mm |
Magasság | 1258 mm |
Tengelytáv | 1488 mm |
Ülésmagasság | 945 mm |
Önsúly | 102 kg |
Legutóbbi hozzászólások