Kezelhet?ség: ha mered rajta húzni a gázt, akkor nagyon könnyen irányítható, de ezt a teljesítményt – ilyen utakon, ahol bármi megtörténhet – nagyon meg kell szokni. Éppen ezért, mert ott én még nem mertem, nekem a visszafordítós kanyarokban eltolta az elejét. Viszont egyik ívr?l a másikra terelgetni nagyon könny? volt.
Összegzés: nekem kéne!!! Brutális er? jó kezelhet?séggel párosul, ráadásul nem kell 30 percenként tankolni, csak vigyázni kell vele, mert gyakorlott pilótát követel. Hobbimotornak, supermoto alapnak és versenymotornak is nagyon jó! És ami egy ilyen motornál nem a legfontosabb, de akár le is vizsgáztatható!
Készítettünk Gyulai Zsolt barátommal a Peak stúdióban egy kis videó összeállítást err?l a motorról, ha máskor is szeretnétek ilyeneket látni, akkor a fórumban vitassátok meg légyszi, hogy tetszik-e! A videó lejátszásához quick time kell, amit innen tölthettek le.
Ha valakinek megtetszett volna a friss vizsgás, szép szállítójárm?vem (Fiat Ducato) írjon nyugodtan, olcsón eladnám.
A Fox ruhákat a Procross áruház biztosította, amivel kissé beestem egy bogáncsos bokorba, de jól bírta. Bocs Gerg?!
Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
|
üzleteiben.
|
Technikai adatok a Piac rovatunkban. (klikk!)
Kiskeresked?i ár: CRF450X – 1 890 000 Ft
Legutóbbi hozzászólások