Úton
A Lead nem rendelkezik sem a 100 2 T gyorsulásával, sem a 125 4 T sebességével
– viszont sokkal kevesebbet fogyaszt bármelyiküknél: könnyen tartható az egyliteres
fogyasztás 30 kilométere 4s sebesség mellett, és amit nyújt, több annál, mint
amit bármelyik ötvenes kínál. B?kez? gesztus, hogy egy igazi városi robogó létére
elég nagy sebességre tud gyorsulni: ha van rá mód, a sebességmér? akár a 90km/órás
sebesség környékén is billeghet.
Ha hosszú tengelytávú és nagyobb kerekkel ellátott robogóhoz szoktunk, a Leaden
úgy érezhetjük magunkat, mint egy gyermekbiciklin: egy papír zsebkend?n is meg
lehet vele fordulni, és meglep? sebességgel fordulhatunk be a kanyarokban. A
gázt kedvünkre adagolhatjuk: még ha a kell?nél jobban d?lünk is be egy kanyarból
kijövet, nem fenyeget a megcsúszás veszélye, a 7,5 Newtonmétert tekintve, melyre
ez a kis egyhengeres japán robogó képes.
Összefoglalva: a teljesítmény, még ha nem is számottev?, de b?ven elég ahhoz
(legalábbis, ha nem ketten ülünk a motoron, teljes rakománnyal), hogy a városi
forgalomban elboldoguljunk; ugyanakkor, nyugodtan tervezhetünk kisebb túrákat
is anélkül, hogy a mögöttünk felgyüleml? autósor dühödt dudálásától kelljen
félnünk.
A vártnál jobbak a fékek és a felfüggesztés is. A féktávok rövidek, a hátsó
kerék nem blokkol, a felfüggesztések telói pedig még a rosszabb utakkal is megbírkóznak.
Legutóbbi hozzászólások