EST. 2002

Honda V4 kémfotók


Tegnap feldobtuk, mára le is csapták a Honda nemsokára hivatalosan is bemutatkozó új, V4-es sporttúra motorjának magas labdáját. A tengerentúlon egy sivatagi körülmények között tesztelt, álcázni szinte egyáltalán nem próbált prototípust örökítettek meg megapixeleken.

Annak ellenére, hogy továbbra is teljes a hírzárlat a Hondánál, a leftlanenews.com-ról származó fotókról kiderülhet számunkra egy s más fontosabb részlet a minden eddiginél forradalmibbnak kikiáltott Hondáról.

A szokatlanul ‘folyékony’ formájú, de ránézésre kiváló szélvédelm? idomzat a CBR1000RR által taposott ösvényen jár formailag.

Biztosak lehetünk például abban, hogy a túrázók kedvéért kardánhajtást kap az újdonság, a VFR-ek történetében el?ször, bár még az sem biztos, hogy VFR-nek fogják egyáltalán keresztelni a szokatlan formájú, bizonyára kiváló szélvédelmet biztosító, alul-elöl nyitott idomokkal burkolt sporttúrázót.

Figyeljétek az ülést! Széles és terebélyes, még a hátsó is. Biztos, hogy nem lesz egy kényelmetlen motor az új V4…

A kombinált C-ABS blokkolásgátló is biztosra vehet?, abból is nyilván a legújabb fajta, az ultra finom és bolond biztos, ugyanakkor a sportos vezetési stílust is kiválóan kiszolgáló, supersport ABS-ként is emlegetett rendszer, ami az idei CBR-ekben debütált nagysikerrel világszerte. Ehhez viszont nem használhatták az olcsó, a CBF-ekr?l ismert háromdugattyús úszóágyazású féknyergeket, és nem is a CBR-ek radiálisan felfogatott négydugattyúsát kapja, hanem egy ránézésre teljesen új fejlesztés?, radiális hatdugattyús féknyerget.

Friss formájú hátsó lámpa, idomba integrált indexek: szinte már látjuk magunk el?tt a gyári dobozszettet.

Ugyanakkor akik azt remélték, hogy DN-01-szer? automata / félautomata váltót nyomogathatnak majd a V4-en, azok egyel?re csalódni fognak, a tesztmotorok bal oldalán egyértelm?en látszik a hagyományos váltórudazat, tehát a HFT megmarad a sportcruiser kiváltsága, egyel?re. Ugyanakkor a pletykák szerint a Honda az új V4-be beépíti autóiban évek óta kiválóan helytálló hengerkiiktató technológiáját, ami a fogyasztás és a károsanyag kibocsátás csökkentése érdekében, ha nincs rájuk szükség, le fog kapcsolni kett?t a négy henger közül.

Képek: leftlanenews.com

ugrás fel