EST. 2002

Hunwick Harrop Phantom 1500

Úton

A Phantomot a Parramatta Park nev? helyen próbáltuk ki, egy Sydney-közeli autópálya-hálózaton.
Az ötvenes években (a nagy Maseratik idejében) itt Forma-1-es futamokat rendeztek.
A Phantom V-twin kett?s jelleget mutatott: egyrészr?l érezhet? a hatalmas er?,
mely bármelyik pillanatban "robbanásra" kész. Másrészt a Phantom igazi
könnyed és pihentet? motorozást nyújt, köszönhet?en a már ismert nyeregmagasságnak
és hogy minden, ami a vezetéshez kell, olyan közel van… A légsz?r? jelenléte
nem kényszeríti az ember jobb lábát természetellenes, kicsavarodott vagy kényelmetlen
helyzetbe. A vezetési pozíció komfortos, ugyanakkor nevezhet? sportosnak is.
Egy dologra érdemes ügyelni: a gáz meghúzásakor tessék kapaszkodni!

A HH, EFI MoTeC injekciós rendszere helyenkénti bizonytalansága ellenére gyorsulás
és fordulatszám-elérés tekintetében túlszárnyalja amerikai riválisait. Az 1,7
m-es tengelytávolság és a tény, hogy a motor az ülés alatt található, biztonságos
és stabil érzetet nyújt gyorsabb tempó mellett. Ez köszönhet? egyébként a Paioli-villa
nagyszer? m?ködésének is. Sajnos, a hátsó, Koni típusú mono esztétikai hivatásánál
sokkal többet nem tölt be. A 240 kg-os tömeg ellenére a Beringer-fékek kit?n?en
végzik a dolgukat. Emellett leny?göz?, hogy mekkora sebességgel haladhatunk
kanyarban, persze nem feledve, hogy mégis egy cruiserr?l van szó – ez pedig
a sportos abroncsokat dícséri.

www.motonline.com

ugrás fel