A tavaly ?szi milánói Eicmán láttunk egypár olyan prototípus-fázisban leledz? motort, amire mi tagadás, beindult a nyálelválasztásunk. A gyártók nem véletlenül viszik magukkal az expókra a m?szakilag esetleg még kiforratlan, de minden másban már ‘megálmodott’ motorjaikat, hiszen a közönség reakciói rengeteget nyomnak a latban.
A Husqvarna, amelyr?l a napokban épp borzasztó eredményeik és annak apropóján írtunk, hogy termelésük (egy részét) Indiába helyezhetik át, a 2011-es kiállításon egy Baja nev? modellel rukkolt el?, ami igencsak kedvez? fogadtatást kapott a szakma és a publikum részér?l. Az pedig, hogy a koncepciómotorból valóság lehet, egyáltalán nem t?nik irreálisnak, hiszen technikailag sok a közös benne és az országúti nagytestvér Nuda 900-ban.
Ha nem is száz százalékig hivatalos forrásból, de több sajtóorgánum tudni véli, hogy a Bajában a BMW 650GS négyütem?, vízh?téses egyhengerese fog dolgozni. A Nudával ellentétben inkább a terepes felhasználási oldal dominál, a sár- és kavicsvéd?kb?l, a kerekek profiljából és egyáltalán az egész dirtbike-os Baja-hangulatból ez jön át.
Egyel?re semmi biztosat nem tudunk a gyártásáról és forgalmazásáról, de minden idegszálunkkal figyeljük a frissítéseket. A fent leírtak tükrében nem elképzelhetetlen, hogy 2013-ban egy új Husky-család érkezik.
Legutóbbi hozzászólások